join admya di FB

Episode 21-25 Cinta bersemi di Wadi Safiyyah

 



Cinta Bersemi di Wadi Saffiyah . Jangan pernah uji kesabaran seseorang. Paling bahaya marahnya orang sabar.

  • Episode 20
Dania terkejut mengetahui ustaz iqbal meninggalkan Wadi Safiyyah dan Qabil adalah adik Ustaz Iqbal.
Dania trauma dan marah melihat Qabil.Hajah Shafiyah mahu Puan Kay melawat anaknya.Tuan safuan mengarahkan orang suruhannya mengekori Puan Kay.Sheera marah kerana plannya hancur disebabkan Dania dan Netty.Iqbal hadir di pejabat Hussein untuk belajar mengurukan perniagaan. Ini menambahkan kemarahan Qabil.
  • Episode 21
Tuan Safuan mengaku memukul Ustaz Syakir dan menuduh Puan Kay curang. Puan Kay sengaja menghubungi Tuan Safuan untuk meminta penjelasan.
  • Episode 22
Husien meminta maaf kepada Iqbal kerana gagal mendidik Qabil menjadi anak yang baik. Iqbal berjanji akan cuba menasihati Qabil. Dania berasa sunyi selepas pemergian Iqbal.
  • Episode 23
Dania lega apabila Hajah Shafiyah tidak marah Dania bercakap dengan Iqbal. Sebaliknya Umairah semakin kecewa dan sedih apabila Hajah Shafiyah meminta Dania terus bercakap dengan Iqbal.
  • Episode 24
Qabil sakit hati apabila Husien menyebelahi Iqbal. Qabil menghalau abangnya. Iqbal ambil keputusan untuk pulang hari itu juga. Husien memaksa Qabil pulang ke kampung. Dania gembira melihat Iqbal pulang.
  • Episode 25
Dania semakin tertekan melihat Qabil di Wadi Shafiyyah. Dania merayu Hjh Shafiyyah untuk menghubungi Pn Kay. Dania diserang demam. Puan Kay menerima panggilan Hjh Shafiyah mengenai Dania yang demam kuat.

Episode 26-28 akhir

Comments