join admya di FB

Slot Zehra: Menjinak Ombak ganti Kampung Girl



Assalammualaikum,

Terbaharu di slot Zehra: Menjinak Ombak.
Arahan Along Kamaruddin
Para Pelakon: Nur Risteena, Fezrul Khan, Chomel Fana, Talha Harith,Ainina Ahmad B,
Jumlah episode:13

Sinopsis:
Farhad(Shukri Yahya) yang bergurukan Imam Ismail mula jatuh hati pada a nak Imam Ismail Syakinah( Risteena) gadis cantik,baik dan taat pada agama. Pada masa yang sama,Asyraf(Talha Harith) juga suka pada Syakinah dalam diam.
Tengku Fatah( Fezrul Khan) tidak senang melihat kemesraan Farhad dan Syakinah mengambil keputusan menyuntingnya.Imam Ismail bersetuju dan Tengku Fatah pulang ke kampung untuk meminta ibu bapanya meminang Syakinah. Alangkah terkejutnya ibu bapa Tengku Fatah bila dia pulang.Ini kerana Tengku Fatah sudah lebih setahun tidak pulang.Syakinah terima keputusan bapanya untuk mengahwini Tengku Fatah,apatah lagi dia seorang yang baik dan juga kacak.

Asyraf kecewa dengan keputusan Syakinah.Tengku Ismail asyik mengadu pada Imam Ismail bila dia melihat kemesraan  Asyraf dan Syakinah.Imam Ismail menasihati Tengku Fatah untuk menjaga adab.Syakinah juga terganggu dengan sikap Tengku Fatah yang suka mengongkongnya.
Tengku Fatah mengugut Asyraf supaya tidak bertemu Syakinah.Asyraf sangat marah dan memberitahu Syakinah.Malangnya Syakinah diculik. Satu kampung heboh kerana pernah seorang gadis bernama Hanani telah hilang dan dibunuh.Rupa-rupanya dia diculik oleh Firhad. Sepanjang diculik oleh Firhad, Syakinah mengenali siapa dia sebenarnya Firhad,dan berputiklah cinta antara mereka.Syakinah juga mengenali siapa sebenarnya Tengku Fatah.

Tengku Fatah pula menuduh Asyraf menculik Syakinah. Syakinah yang telah selamat pulang kepada keluarganya semula menceritakan kepada Asyraf siapa Tengku Fatah. Akibatnya Tengku Fatah merancang untuk membunuh mereka berdua.Ketika Tengku Fatah cuba menikam Syakinah, Firhad datang untuk menyelamatkan Syakinah. Apa kaitan Hanani dan Firhad.


BTS:




Ustaz Fatah




admya:

Makin popular Nur Risteena ni. Tak kenal?Nur Risteena pernah berlakon dalam Karlos dan Bukan Cinta Monyet dan Playboy Itu Suami Aku



Comments

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq