Episode Akhir Julia




Drama Julia kini hampir ke penghujung. Amir tersepit di antara dua wanita yang dicintainya.Ain dan Julia. Kebaikan Amir pada Julia menjerat dirinya sendiri.Rumahtangga Amir dan Ain dilanda konflik gara-gara Julia.

 Julia pula menghadapi pelbagai dugaan- kandungannya yang lemah,Azwan, kehilangan ahli keluarga,dan  konflik dengan Ain.Sofia pula tak habis-habis menganggu Amir.Psycho betul Sofia ni! Setelah kehilangan ahli keluarga,Julia cuba untuk memohon kerja di tempat baru.Tanpa disangka,Julia diterima bekerja di syarikat Papa Sofia. Sekali lagi,Sofia cuba menghasut papanya. Julia terpaksa di berhentikan.Azwan pula nak kembali pada julia.
Ada ke patut nak suruh Julia kahwin Cina buta.




Amir cuba memberi sokongan kepada Julia setelah mengetahui dia kini keseorangan. Sofia mahu menyelesaikan masalahnya dengan Amir di luar Mahkamah.Amir mahukan Sofia meminta maaf secara terbuka di atas kesalahannya. Namun,Sofia cuba membunuh diri dengan memakan pil tidur. Pembicaraan dijalankan tanpa kehadiran Sofia.  Ain inginkan penjelasan dari Julia tentang hubungannya dengan Amir.Mama Azwan tak habis-habis nak hina Kat.
Amir memujuk Julia untuk menerimanya sebagai suami. Ain yang mengetahui rancangan Amir mula mengamuk. Amir naik radang dan meminta Ain memohon maaf pada Julia.
Julia selamat melahirkan anak perempuan yang comel.Sofia pula meninggal dunia dalam kemalangan.

 Dalam surat,Julia mohon Azwan dan Amir kembali kepada pasangan mereka.Julia membawa diri ke luar negara dengan anaknya.
-tamat-

Tahniah drama Julia mendapat drama rating tertinggi di TV3
Menyusul selepas Julia- Cinta itu Milikku

note: hari tu sy ader tulis julia kahwin dengan amir kan.
sorry ye..- fizo omar bergurau je..rupenya gambar kahwin tu utk drama lain.
haha.








Comments

  1. best gila cter ni..mmg tbaek la.watak julia mmg hebat,fizo caring,azwan mmg gila talak,sofia psiko,ain meluat...haha

    ReplyDelete
  2. citer ni memang menarik

    ReplyDelete
  3. kesian kat julia,
    macam-macam dugaan

    ReplyDelete
  4. bestnya happy ending

    ReplyDelete
  5. lakonan yg terbaik dr nabila huda..peribadi dia soal dia..tp aku suka lakonan nya yg mantap..well done nabila, izreen, fizo, fouziah gous!!

    ReplyDelete
  6. padan muka sofia,kantoi dengan polis..
    amir kahwin dengan julia?ain macam mana?
    kena tengok ending ni.

    ReplyDelete
  7. memang lakonan terbaik nabila huda.semua pelakon membawa watak dengan baik
    tapi tak suka watak mak Azwan

    ReplyDelete
  8. ala suspen la nk tau cmne yg tjadi nie...esok last

    ReplyDelete
  9. Sebab tu Julia dan Amir dapat kahwin.Ain meninggal dunia masa bersalin.Sofea dah tak boleh apa-apa..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm lain dgn cerita tv ni..aritu baca mcm julia kawen ngn amir..tp arini tgk julia bawa diri lak..isk3..tak suka ending mcm ni..kesian julia..

      Delete
    2. ending yang betul julia bawa diri..
      tak kahwin pun dengan amir.
      yang hari tu,fizo omar bergurau rupanya
      gambar tu drama lain- wa kena beb

      Delete
  10. haha..mmg sj je la klu fizo men2 mmg kita tahu yg dorg ad blakon dlm drama len..so mybe ending die la bkn dlm JULIA..hehe suspen org je lar

    ReplyDelete

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...