Cinta Buat Emelda episode 13



Kisah cinta Emeriz dan Azida berbunga kembang. Emeriz menyatakan dia sukakan Azida,namun mendapat respon negatif daripada Azida.Papa dan Mama Emel gembira mendapat berita Emel akan berkahwin,namun Emelda tidak mahu buat perkahwinannya secara besar-besaran cuma setakat akad nikah.Nazri pula tidak mempercayai bahawa gadis yang dijumpainya bukan Emira.
Dania terlebih bijak,sampai terkedu ayah Aril nak jawab. 
Hebat Rebecca,memang geram bila tengok dia,ada aje tak puas hati dengan Emel.


Dailog best:

Emeriz:Kan saya dah bagitau  perasaan saya kat awak
Azida:  tapi saya tak balas apa-apa pun.
emeriz:erm...takpela..tapi saya tahu awak suka dekat saya
azida:en emeriz dengar sini,walaupun saya tak benci dekat en emeriz tak bermaksud saya nak bercinta dengan en emeriz.
emeriz: terdiam.. malu..ok..assalammualaikum.

Emel: Nia rasa mama boleh jaga papa?

Dania: Mestilah boleh,kalau tak boleh,macam mana mama boleh jaga nia?
Emel: ....
Dania: atuk tahu tak dania cucu atuk?
Atuk(bapa aril): mestilah tahu
dania: habis tue,nape atuk tak cari nia dari dulu?kenapa baru sekarang?
atuk:terkedu sambil memandang aril dan emel
emel: nia,nape cakap macam tue,say sorry kat atuk
nia:sorry atuk

Lagu dalam episode 13
  1.  Ungu - Tercipta untukku Babak emeriz dan Azida
  2. Romance - Ku ingin kamu 
  3. Ungu - Dirimu satu(ingat lagu omputih...hehe) emel,aril dan nia gi shopping
  4. Ungu- Percaya padaku babak emel dan aril nikah
Lirik lagu dirimu satu:
 I will always love you kekasihku
Dalam hidupku hanya dirimu satu
I will always need you cintaku
Selamanya takkan pernah terganti
*courtesy of LirikLaguIndonesia.Net
Ku mau menjadi yang terakhir untukmu
Ku mau menjadi mimpi indahmu

Cintai aku dengan hatimu
Seperti aku mencintaimu
Sayangi aku dengan kasihmu
Seperti aku menyayangimu
I will be the last for you
And you will be the last for me

I will always love you kekasihku
Dalam hidupku hanya dirimu satu 

Ku mau menjadi yang terakhir untukmu
Ku mau menjadi mimpi indahmu

Cintai aku dengan hatimu
Seperti aku mencintaimu
Sayangi aku dengan kasihmu
Seperti aku menyayangimu
I will be the last for you
And you will be the last for me
I will be the last for you
And you will be the last for me

Comments

  1. lagu yg masa diorg nk kawin tu tajuk ape.. yg sekejap aje lagunya tu.. masa fizo masuk mesjid..

    ReplyDelete
  2. percaya padaku by ungu

    ReplyDelete
  3. AP TJ0K LGU YG LIRIK DIE AD SEBUT "WANITA" EK??

    ReplyDelete

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...