join admya di FB

Sinopsis Episode Rajuk Karina



Kemesraan yang menimbulkan sebuah rasa. Namun di saat Karina mula menerima benarkah ia cinta atau sekadar menutupi luka.

Sinopsis Drama: Rajuk Karina


Episode 1

Mizan tak bersetuju bila opah nak jodohkan dia dengan Karina. Saiful mula rapat dengan Karina untuk hidup senang

Episode 2

Karina kecewa dengan keputusan Mizan yang menolak cadangan Opah untuk menikahi Karina. Jadi, Karina tekad menerima lamaran Saiful dan melupakan tentang perasaannya terhadap Mizan.

Episode 3

Ibubapa Kar meninggal dunia. Saiful tidak bersetuju dengan pewarisan harta Dato Kahar. 

Episode 4

Saiful mula berbelanja boros dengan duit milik Karina.Karina mula tawar hati dengan perangai Saiful. Mizan mula teringat pasal Karina.

Episode 5

Episode 6

Episode 7



Saiful mula berpoya dengan si Anum hingga ditangkap basah di hotel.Walid Saiful berang dengan tindakan Saiful. Baru mak Saiful sedar selama ini semua duit yang dia terima dari Saiful adalah duit Karina.

Episode 8



Saiful tiada di sisi Karina saat dia melahirkan anak. Mizan hadir untuk iqamatkan anaknya. 

Episode 9

Mizan mula ceramah Saiful atas layanan dia yang buruk pada Karina. Mizan mula kembali rapat dengan Karina. Saiful dipecat dan Anum juga kontrak kerjanya ditamatkan.(rasakan dua orang ni)

Episode 10

Karina buntu memikirkan ancaman Saiful. Karina dan Mizan masuk ke dalam rumah terus mencari Batrisya. Opah mempersoalkan kenapa Karina seolah malas melayan Mizan.

Ep 11 

Mizan bercadang untuk berkahwin dengan Karina tapi ditentang Mama Mizan. Anum terkejut bila Saiful beritahu kontraknya akan tamat.

Episode 12

Mizan mahu segerakan perkahwinannya dengan Karina. Saiful terkejut mendapat perkhabaran perkahwinan Karina dengan Mizan.

Episode 13

Mizan dan Karina menjalani kehidupan bahagia selepas berkahwin.

Episode 14

Opah menasihati Mizan supaya faham keadaan Karina, mungkin Karina masih trauma. Mizan akhirnya pujuk Karina dan berterima kasih Karina telah menerimanya.

Episode 15

Saiful berusaha memujuk Karina untuk memaafkannya. Mizan mahu Karina maafkan Saiful. Sukar untuk Karina memaafkan Saiful.

Comments