join admya di FB

Episode Akhir Hati yang Tersakiti

 


 Begitulah kehidupan...

Mona didapati hamil. Terkejut dengan berita itu, Mona menerima dengan redha.Setelah meceraikan Mona, Fara pula mahu berpisah dengannya. Haris buntu, sesal dengan apa yang telah beliau lakukan.

Tidak menyangka kehidupan yang bahagia hancur begini. Dia mahu kembali pada Mona, namun, bila memikirkan perbuatannya, Haris malu, dia tebalkan muka pergi berjumpa Mona. Dia mahu minta maaf pada Mona. Lafaz cerai itu adalah satu kesilapan. Namun, bagi Mona ia sudah terlambat. Mona menolak untuk rujuk semula. 



Beberapa bulan berlalu, Farah ingin bertemu dengan Mona. Kedua-dua sedang sarat hamil. Farah memohon maaf atas apa yang berlaku, namun, Mona tidak mahu mendengarkan permintaan Farah. Dia berlalu pergi meninggalkan Farah.


Haris meneruskan kehidupan tanpa Mona disisi. Namun, dia sering menghantar video tentang aktiviti hariannya dengan harapan Mona menerimanya kembali.

Hinggalah satu hari, Mona memintanya datang berjumpa. Haris gembira. Terkejut Haris bila Mona membawa bayi bersamanya. Rupanya itulah Umairah anaknya dengan Mona.

Kejutan itu belum berakhir, bila Mona membawa sorang lagi bayi lelaki bernama Haziq. Anaknya dengan Farah



tamat ep 15 episode akhir

Comments