join admya di FB

Titian Cinta Episode 27


Aisy pulang dengan muka yang pucat. Harris cuba bertanyakan apa yang berlaku. 

Aisy menceritakan tentang hal Ryan. Aisy juga menyatakan yang dia cemburu melihat Harris dan Sofia sebelum itu.





Harris cuba menerangkan perbuatan jahat Ryan dan meminta Aisy menelefon Ryan semula supaya Ryan tidak mengesyaki apa-apa.  Harris berjanji pada Aisy akan menceritakan segalanya. Aisy menelefon Ryan dan memohon maaf. Sempat lagi Ryan mengata Harris. Panas Harris mendengarnya.





Kemarahan Aisy terhenti apabila baby mereka mula menendang.Aisy cuba memujuk babynya. 



Harris tersenyum. Dia tak menyangka isterinya cemburu. Terasa dirinya disayangi.Ryan jadi marah apabila mengetahui Sofea telah memberitahu kepada Harris segalanya. Ryan masih mengugut Sofea dengan gambarnya jika Sofea tidak  menghentikan Harris.Sofea  jadi geram dan marah.Ryan mahu  Sofea membawa Aisy berjumpa dengannya. Sofea akhirnya sedar, yang Ryan mahu membalas dendam pada Harris. 

 Kerana tersilap langkah, dia terperangkap dengan plan jahat Ryan.Kini, Ryan mahukan Aisy. Aisy berasa syukur kerana Harris sentiasa di sisinya dan tidak lagi marah  seperti dahulu.Harris sekali lagi mengingatkan Aisy agar tidak lagi merahsiakan apa-apa lagi darinya.



Mama dan Hajah Mariah mula "excited" dan  berangan macam-macam untuk baby yang bakal lahir.

Harris masih cuba menyelesaikan teka teki perbuatan Ryan.Pak Rusdi memaklumkan kaitan Ryan dan sebab mengapa dia memusuhi Harris. Harris sedar,semua yang rapat dengannya akan menjadi mangsa Ryan.




Tertekan dengan tindakan Ryan,Sofia datang berjumpa Aisy untuk meminta pertolongan,namun dihalang oleh Keena. Mujur Keena menghalang Aisy, kalau tidak pasti Aisy membenarkan Sofea masuk. Aisy cepat-cepat menghubungi Harris.



Harris menceritakan kisah sebenar kepada Aisy. Bila mengetahui dalang sebenar adalah  Ryan dan Sofea, Aisy jadi tergamam. 
Tan Sri Hakim pulak secara tiba-tiba je ditumbuk oleh lelaki yang tak dikenali. Puan Seri Nora meminta suaminya memberitahu pada Harris. Cadangan itu tidak dipersetujui Tan Sri, kerana bimbang penerimaan Harris.



Ryan memberi kata dua kepada Sofea supaya membawa Aisy kepadanya.



Aisy mahu memberitahu akan hal Ryan kepada famili mereka tapi dihalang oleh Harris. Hajah Mariah juga mencari masa yang sesuai untuk memberitahu hal Melissa kepada Harris(masing-masing berahsia keluarga ni.ish)
Pak rusdi, penyiasat yang cekap telah menemui pertunjuk kaitan Ryan dengan Harris-Papa Harris.
Ryan semakin lemah akibat penyakit leukimia yang dihidapi. Dia memerlukan ahli keluarga untuk mendapatkan sum-sum tulang.
Sofea masih merayu Aisy berjumpa dengannya disebabkan Ryan mengugutnya. Dia diberi amaran oleh Harris agar tidak menganggu Aisy lagi jika tidak mahu polis tahu.


Ketika leka membasuh pinggan mangkuk, seorang tetamu tidak diundang datang ke rumah Aisy. Dia memiliki pisau.


Episode 28


Comments

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq