Titian Cinta Episode 22



Danial terus menganggu Aisy atas arahan Sofia.
Mujur Pak Rusdi datang tepat pada masa. Tan Sri Hakim pulang ke rumah namun, masih perlu hadap bebelan isterinya. Aisy sentiasa ditemani Pak Rusdi apabila keluar rumah.

Namun, dia sentiasa menyuarakan ketidakselesaan pada Harris. Namun, Harris tetap mahu Aisy diawasi apatah lagi selepas dia mengetahui Rayyan dan Danial masih menganggu isterinya.




Danial masih mengekori Aisy. Sofea pula tertekan dengan ugutan Ryan yang mahu menyebarkan gambarnya jika rancangannya gagal.





Danial pula semakin tawar hati untuk membantu Sofea. Dia dapatkan Sofea hanya mahu lakukan untuk dirinya sendiri bukan demi hubungan mereka.
Puan Sri Nora semakin risau yang suaminya masih mencari isterinya Melissa.
Harris memaklumkan berita gembira yang Aisy mengandung pada papanya. Namun, Papa mempunyai rancangan lain. Dia tidak mahu isterinya tahu berita itu hingga hari majlis doa selamat.




Harris dan Aisy sedang menghitung hari  kelahiran anak mereka tanpa mengetahui ada orang-orang yang mahu melihat kemusnahan kebahagiaan mereka.



Gambar baby mereka membuat Harris bersalah atas kesilapan yang pernah dia lakukan. Aisy cuba memujuk suaminya.


Sofea cuba berjumpa dengan Aisy dalam diam-diam. Dia melarikan diri bile nampak kelibat Pak Rusdi.
Harris mencadangkan pada Aisy yang dia mahu membuat majlis doa selamat dan Aisy bersetuju.
Mama panik bila sejurus bangun dari tidur, suaminya dan ibu mertuanya tidak kelihatan. Mendengarkan jawapan bibik yang suaminya berbaju Melayu membuatkan dia mula berfikir yang suaminya akan bernikah lain. 
Aisy mula berubah sejak dia mengandung. Aisy semakin menunjukkan rasa cintanya pada Harris. Harris pula semakin tenang dan sabar.




Tetamu yang hadir mengejutkan Aisy.


download link 2



Episode 23

Comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...