Titian Cinta episode 14


Kebahagiaan Harris dan Aisy mekar berbunga.Harris cuba mempertahankan Aisy,dan mempersoalkan kehadiran Sofea.Namun, 

Mama masih tidak puas hati mengapa Harris masih bersama Aisy. Sampai doakan anak untuk bercerai
Harris out station ke Bangkok selama 3 hari.



 Aisy kerap menerima mesej misteri kebelakangan ini. Ia menjadi tanda tanya siapa penghantar mesej.
 Ketika pulang ke Terengganu, Aisy terserempak dengan Danial. Lelaki yang pernah dipenjarakan kerana peristiwa 4 tahun lalu. Dengan hasutan Sofea, Danial menggangap kemusnahan hidup dia adalah disebabkan Aisy.  Aisy beranggapan mesej yang diterima adalah angkara Danial. 

Di kampung, Aisy terserempak dengan Ryan. ( Misteri Ryan ni akan terbongkar nanti).  Dia tidak mahu Aisy berbahagia dengan Harris.  Aisy segera melarikan diri daripada  Ryan. Aisy pening memikirkan tentang Ryan dan Danial dan keadaan dirinya. Kerisauan itu membuatkan dia termenung. Harris yang perasan keadaan isterinya cuba bertanya.Namun,jawapan yang diterima bukan jawapan sebenar.

Aisy bertembung semula dengan Danial yang mahu pembalasan atas kemusnahan  yang dia alami 4 tahun lalu. Ungkapan maaf Aisy pada Danial tidak diterima. Aisy membuat kesimpulan mesej misteri yang diterima adalah daripada Danial.Pak Rusdi  yang menjaga keselamatan Aisy melaporkan pada Harris tentang Danial. Harris meluahkan bagaimana dia mengetahui hal sebenar daripada Keena.

Keena pula sedang mengitung hari raja sehari dia dengan Zarul.

download ep 14

Comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...