join admya di FB

7 hari mencintaiku Episode Akhir






Bagaimana dengan hubungan Mia dan Khuzairi?Preview minggu akhir
" Mia, Tidak mungkin abang hanya mencintaimu untuk 7 hari sayang. Cinta abang pada Mia tiada luput waktunya"- Khuzairi

ep 25
 Mak Leha tak habis habis menyakiti Mia dengan memuji bakal menantunya. Tapi Mia tetap sabar dengan kerenahnya. Kepulangan Helmi ke kampung menggembirakan Mak Leha dan Pak Samad. Namun ia mendatangkan cemburu di hati Khuzairi bila melihat Helmi mesra dengan Mia.
download ep 25

ep 26



 Ketika memasuki bilik Khuzairi, Mia terbaca diari Khuzairi. Dia tahu perbuatannya salah. Barulah dia tahu perasaan sebenar Khuzairi. Dia cuba memujuk Khuzairi agar tidak meneruskan pernikahannya dengan Syakila. Mia tetiba tidak sedarkan diri ketika pernikahan Khuzairi berlangsung. Rahsia Syakila terbongkar-dia punya angkara Mia tak sedarkan diri supaya Mia tidak jadi penghalang perkahwinannya. Itu pun selepas Helmi naik hantu paksa dia bagitau sendiri. Hancur luluh hati Mak Leha bila dapat tahu bakal menantu dia buat gitu dan lebih terkejut sekali- Syakila mengandung anak luar nikah.
download ep26

ep 27

Mia pergi membawa Alissa bersama cincin pemberian Khuzairi. Khuzairi masih mengharap agar mereka pulang kembali kepadanya. Pada majlis Helmi dan Sophie, Khuzairi menunggu dengan penuh harap kepulangan Mia dan Alissa. Namun yang muncul cuma Alissa dan cincin yang diberi dahulu.
download ep27

ep 28
Tiadanya Khuzairi di sisi,barulah Mia mengerti bahawa dia amat menyintai suaminya itu.Mia sedar akan perbuatannya dan memohon maaf dari Khuzairi. Mama Mia juga kembali untuk meminta maaf pada Mia. Walaupun sukar, Mia akhirnya memaafkan ibunya.
download ep 28
masa ni lega Mia muncul.

nantikan 7 hari mencintaiku musim 2-2020


Comments

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq