Broken Vows Episode Akhir(Final)


 Adakah Sengketa antara Felix dan Roberto akhirnya menemui jalan penghujung?Tengok gambar pun dah tahu kan siapa yang menjadi pilihan Melisa kan. opps not me tau.

Melisa bertanya pada pada suaminya di mana Felix. Roberto menipu Melisa dengan mengatakan Felix telah pun mati. Melisa tanya pula di mana anaknya Eva. Roberto menjawab yang dia ada di rumah ibu bapanya.Melisa merayu  Rebecca untuk membantunya melarikan diri dari rumah Roberto.Akhirnya Rebecca menolong Melisa dengan menyembunyikan Melisa dalam beg.Mereka kemudiannya pergi ke rumah Lola. Melisa gembira anaknya selamat.

Rossana dan Lucio sangat marah dan sedih bila melihat anaknya Roberto Sebastian mati.Mereka tak dapat menerima hakikat Roberto telah tiada. Rebecca cuba menenangkan mereka dengan mengatakan ia adalah takdir.Namun Rossana mahu Felix bertanggungjawab. Rosanna mahu menghukum Felix dengan tangannya sendiri tanpa menunggu perbicaraan di mahkamah. Rosanna pergi ke tempat Felix.Ketika itu,Felix ditangkap polis. Melisa merayu dengan Rossana mengatakan yang Roberto yang tergila-gilakannya dan Felix tak perlu dihukum begitu.Ketika itu,kereta polis yang dinaiki Felix meletop.Melisa terkejut. Rossana gembira. Dia gembira dendamnya terbalas. Dia tak kisah ditangkap janji dendam untuk anaknya terbalas.
Melisa ingatkan Felix mati dan terpaksa meneruskan kehidupan tanpa Felix.

Ketika bercuti di Brazil dengan anaknya Eva,mereka bertembung dengan Felix. Melisa gembira yang Felix masih hidup.  

Ending.
Felix dan Melissa bersatu semula.


admya:
End with happy ending. Siapa sangka Felix adalah cinta sejati Melisa.

Comments

  1. wahhh xsbr tnggu ending...xprnh miss lg tgk kt tonton

    ReplyDelete
  2. bila episod akhirnya?xsbar nk tgk...

    ReplyDelete

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...