join admya di FB

Setia Hujung Nyawa episode 23


El masuk rumah selepas bertemu Ikram yang putus2 cuba memenangi hati El. Kebetulan Zain balik. El cuba melarikan diri dari bercakap dengan Zain. Zain keluar rumah cuba menenangkan fikiran. Secara disengajakan  Zain bertembung pula dengan Eriza. Zain yang keliru cuba diperangkap Eriza dan Hady.


El nampak Eriza dan Zain masuk kerumah bersama-sama.  Hady bawa El ke rumah Zain. Bertambah sakit hati El.Hady pula pura-pura cuba tenangkan El. Hady gembira bila rancangan mereka gembira.Zain bengang bila Hady mula masuk campur urusan dia El.Itulah semua nak cerita kat Hady dulu.Kan dah susah.
Plot drama ni dah lain sikit dari novel.

Zehra cuba menasihati El supaya mendapatkan nasihat Mama El.Tapi El menolak.
Zaqwan cuba memujuk Dr Suria.(Babak Zaqwan dan Dr.Suria ni sikit sangat,tapi nasib baik berkembang watak diorang).

Ikram cuba membantu El.
Kelakar masa Ikram cuba pujuk El.Kenal tak kak bedah?Hady cuba berlakon dan memohon maaf pada Zain.Macam biasa Zain tak syak Hady.Aduhai
Zain balik rumah dan mendapati El tiada di rumah. El bermalam di rumah Ikram dan Zehra. Eriza datang jumpa Zain. Tak serik perempuan ni.

Hady gembira bila El tak balik.Jahat giler Hady.Tikam kawan baik sendiri.
Zaqwan akhirnya melamar Dr Suria.Zain mula menrindui El. 


Zain akhirnya pergi ke rumah Ikram.
Wah,Zain nangis

cantik baju El time ni

Zain memohon pertolongan Zehra untuk pujuk El bagi peluang bagi Zain.Baiknya dapat kawan susah senang macam Zehra). El tak percaya yang Zain sudah berubah. El tak nak balik ikut Zain.Zain tetap pujuk El.El mengalah. Zaqwan pula nak bertunang dengan Dr Suria.Papa telefon El untuk sampaikan berita gembira tu. El akan sambung belajar di UM. Papa tanya El dah minta izin pada Zain? El jawab tak payah kut. 
El cuba nyatakan pada Papa yang dia dah buat keputusan. Tak sempat nak bagitahu Zain masuk mencelah
KEPUTUSAN APA? El jawab takde pape..



Comments

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq