Adam dan Hawa episode 67



update download link- hotfile

Azie dan Ain pergi ke klinik. Ain disahkan mengandung.Ini bermakna kesakitan aku sebelum ini disebabkan pembawakan budak,


Keluar dari bilik doktor, Azie terus menerpa dengan soalannya
Apa kata doktor?Kau pregnant tak?
Aku terkedu.Sepatutnya Am yang menanti aku bukan Azie
Cepatlah cakap,pinta Azie
Aku memandang Azie ,lantas mengganguk
Senyumannya serta merta lebar
Alhamdullilah2 tahniah2,ucap Azie
Seronoknya aku dengar!

Berita gembira ini disampaikan pada mama,emak dan adik beradikku di kampung.Mama ternyata gembira dgn berita ini. Mama bertanyakan pada Ain,bila Ain na beritahu Am,terus Ain tukar topik pasal rumah baru Am.Dalam hati Ain,Am harus diberitahu tentang berita ini!Bagaimana perasaanya nanti?Tentu dia gembira.
Tentu dia tak sabar2 menanti kelahiran anak kami. Teringat aku tentang kata-katanya yang mahu aku melahirkan zuriatnya, Kalau ketika itu,semuanya bagai angan-angan..tapi sekarang angan2nya bakal menjadi kenyataan.Ain terus mesej Am.Ain harap  berita ini boleh menghilangkan salah faham antara dia dan Am.






Kegembiraan yang aku rasakan ini bersama mereka dan Azie bagaikan tidak kekal lama. Aku mula mengalami sakit perut dan seterusnya berlaku sedikit pendarahan. Cemas, aku mula menangis takut sekiranya apa-apa yang buruk berlaku terhadap kandunganku.

Azie bergegas membawaku ke hospital. Dia tidak perlu menunggu sebarang arahan daripadaku yang hanya mahu bertemu dengan Dr Faridah sahaja. Itu yang lebih dekat dengan kami, dan lebih mengetahui kesihatanku sebelum ini.
“Ini kes emergency. Mana boleh bawak klinik biasa saja! You need to see the specialist, a gyne” marahnya.

peeje- clik pada create download link utk download
zippy
hotfile

Comments

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...