Episode 48 Adam dan Hawa

update online video dan link download


Perasaan yang terpendam dalam hati Ain tidak tertanggung lagi. Ain akhirnya menghubungi Azie. namun Azie berlagak macam tiada apa yang berlaku
ee geram tengok azie. Ain akhirnya berterus terang yang dia telah tahu apa yang berlaku antara Azie dan Johan. Azie terkejut dan sedih mendengar pengakuan Ain..Ain mohon pada Azie agar mereka bersemuka untuk selesaikan masalah antara mereka.(sedih  rasanya kalau dikhianti kawan baik sendiri)

Faridah menghubungi emak Ain
Am masih mendapatkan jawapan dari Ain tentang hubungan mereka. Ain mula mengungkit kisah silam mereka- dikahwin secara paksa
 Ain rasa kebaikan Am dan cinta Am tak cukup lagi untuk memadamkan sejarah hitam tu.Am tetap memujuk Ain bahawa mereka sebenarnya mempunyai perasaan antara satu sama lain.
degil Ain ni datang lagi..ee
Am - Will you ever forgive me.
Am memang nak bersama Ain. Kalau betul jodoh Am dengan Ain, Am akan tunggi
Mendengar kata-kata membuatkan Ain berbunga-bunga riang- hilang rasa marahnya

Akhirnya Azie dan Johan berani bersemuka dengan Ain. 
Sorry ye lambat update.

online video
zippy
cyber
hotfile 

Comments

  1. hish!!..x sabar nya nak tunggu next week ni..
    biler ain perkenalkan am as her husband kt azie...
    x sabar nya...makin layan lak citer ni...hehehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. saje je promo
      ingatkan minggu ni
      takpe kita tunggu minggu depan

      Delete
  2. Replies
    1. sorry siti
      hulkshare kena block
      cuba link yang lain ye

      Delete

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq