join admya di FB

Episode 31 Adam dan Hawa




update online video dan download link

Eja memaksa kakaknya cuba terima dulu perubahan Adam, lebih-lebih lagi mertuanya yang baik hati. Ini membuatka Ain serba salah.

Akhirya terpaksa jugalah Ain menjemput Adam dan mertuanya di KLIA. Adam mengunakan ibunya untuk pujuk Ain. Ini membuatkan Ain makin marah dan geram pada Adam.

Kehadiran Ain membuatkan Adam lega dan Maria paling happy sekali. Adam saja mengajak mamanya makan dulu sebelum balik. Ain tahu ini semua plan Adam supaya masa banyak bersama Adam.

Johan makin resah bila Ain tak jawap panggilannya apalagi sms. Johan apalagi, Azielah yang jadi tempat mengadunya. Johan minta Azie double check apa yang terjadi pada Ain. Azie makin heran dengan perangai Johan..!!!

Sementara Ain bersama keluarga Adam rancak bercerita. Ada aje isu yang membuatkan mereka 'dingin'. Maria masih ingat permintaannya pada Ain sewaktu di Mekah. Maria ingin buat kenduri kesyukuran mereka berdua.

Mereka langsung takda rasa bersalah apa yang mereka lakukan pada Ain selama ni..Ain terasa hati terutama pada Adam..!!! demi mertuanya Ain terpaksa memanis muka..!

Maria membiarkan dirinya bersama Erin dan minta Adam temankan Ain. Mereka mula 'perang dingin' lagi..semua isu berbangkit lagi..!!

Azie Nampak perubahan ketika Ain balik ke rumah. Cuba cungkil masalah Ain.

Am merayu pada Ain utk datang airport

Lama tak tengok Am senyum:)

Ain Nervous(haha)
Dalam Hati: Aku datang nak jumpa Mama bukan Am



pasti ramai sakit hati dengan Ain dalam episode ni.Tak hargai suami langsung.Nanti Am say goodbye baru tau!

online video

download ep 30(zippy share)
download (hotfile)

Comments

  1. betul tu ! watak ain sgt menjengkelkan di saat ini huhu

    ReplyDelete
  2. Terima kasih atas Online video.. Setiap hari Ku tunggu :-)

    ReplyDelete

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq