join admya di FB

Eyriqazz Vs Denaihati :Siapa Paling Popular?



Fenomena “ EYRIQAZZ vs DENAIHATI” kini menular. Sebabnya  Eyriqazz vs Denaihati ni sedang melancarkan Cabaran SEO Eyriqazz vs Denaihati yang menjadi bualan semua blogger-blogger di Malaysia.Masuk contest ni pun bukan nak menang pun, sekadar suka-suka je. Siapalah kita kan ni kalau nak dibandingkan dengan blogger-blogger hebat yang lain. 


Siapa Eyriqazz dan Denaihati ni?
Dua orang dalam  jejaka biasa yang luar biasa dalam dunia blogging.Bukan sahaja dari segi trafik tetapi juga dari segi  income blog,followers,pengaruh dan macam-macam lagi-Fuhh,memang hebat Kira sifu kepada blogger-blogger yang lain la ni termasuk la yang menaip ni.Kedua-dua mereka mempunyai pembaca setia masing-masing, yang sentiasa menyokong dan memberikan pandangan berguna dalam setiap entri yang dihasilkan. Tidak hairanlah mereka dan blog-blog mereka sangat dikenali oleh ramai blogger di Malaysia ini.






Siapa lebih hebat?
Susah jugak nak buat pilihan sebab dua-dua sama hebat. Eyriqazz terkenal dengan tagline Great Teacher Onizuka. En. Enyriqazz ni anak emas Nuffnang -kira blogger kesayangan Nuffnang ni. Tahun lepas je lebih 40 sponsored post dari pelbagai syarikat-syarikat besar..Woah...


Blog Eyriqazz  adalah personal blog yang banyak menceritakan kehidupan seharian seorang papa. Walaupun ceritanya biasa,namun ia tetap mampu menarik minat orang untuk terus membaca satu entri ke entri yang lain.Kandungan yang dihidangkan lebih santai dan mesra alam.hehe


Kalau tengok Denaihati plak, ia lebih tertumpu pada isu semasa,pasal blogging,dan tips-tips yang sangat berguna.Sesuai dengan tagline Denaihati: Hidupkan dengan memberi.Denai hati banyak "memberi" kepada pembaca -pembaca dan blogger yang lain.


So,kesimpulannya,dua -dua best.- Mantap dengan traffic blog,follower dan income blog serta yang paling best tak pernah lokek ilmu untuk dikongsi..Cayalah.


Contest SEO Eyriqazz vs Denaihati

Cabaran contest SEO menggunakan keyword EYRIQAZZ VS DENAIHATI ni berlansung sehingga 31 ogos 2012.Pemenang akan ditentukan melalui kata kunci "Eyriqazz vs Denaihati" yang mendapat tempat di Google Malaysia(Google) yang akan diambil menggunakan Google Chrome pada tarikh 1-10 September 2012.


Hadiahnya:

1st : RM500 cash + 20,000 dari Denaihati.com +iklan banner 125x125 sebulan di blog cik tom
2nd: RM300 + 10,000 trafik dari Denaihati.com
3rd: RM200 + 5,000 trafik dari Denaihati.com
4-5th: RM100 + 5,000 trafik dari Denaihati.com
6-7: RM50

Comments

  1. Replies
    1. join...jangan tak join..
      hadiah soal no 2,
      janji dapat promo blog and tumpang back links ^_^

      Delete
  2. Tahniah bro, saya baru jugak join, sama2 kita usaha untuk menguji tahap SEO masing2. Tahinah sekali lagi..
    http://eyriqazzvsdenaihati.com/

    ReplyDelete
  3. Saya rasa. Pemenang SEO EYRIQAZZ vs DENAIHATI paling popular. Apa lagi jom atur langkah ;p

    ReplyDelete
  4. Contest SEO Eyriqazz Vs Denaihati : Blogger Malaysia sudah hampir ke penghujungnya. Hanya berbaki 10 hari sahaja untuk 10 September 2012. Selamat Maju Jaya PH ucapkan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sabar rasanya nak tahu siapa pemenang...:)

      Delete

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq