Monday, August 29, 2016

Sayangku Kapten Mukhriz Episode 27




Ariana kembali ke rumah Mukhriz. Ternyata, layanan berbeza diterima. Mukhriz buat tak endah padanya.  Habib masih merajuk. 

Ariana berkali-kali memohon maaaf,namun Mukhriz masih merajuk dan marah. Ariana cuba memujuk Habib. 

Dia meluahkan apa yang dirasa. Dia lakukannya semua itu kerana Habib suaminya. Ariana redha, asalkan Habib tidak meninggalkannya.

Perkhabaran tentang perkahwinan Mukhriz dengan Awina membuatkan Ariana geram. Habis gambar Mukhriz dicucuk-cucuk. Dalam diam, Mukhriz ketawa melihat sikap Ariana. Kemarahannya masih menebal, dia masih belum dapat menerima keputusan Ariana yang mahu dia berkahwin dengan Awina.


Ariana berangkat pulang ke rumahnya di Kuala Lumpur. Biasanya, Mukhriz akan menghantarnya pulang di muka pintu.  Namun, tiada respon dari Habib. Ariana tahu Mukhriz masih marah.  Ariana telah menyiapkan laksa kegemaran Mukhriz sebelum pulang. Dia mengharapkan Mukhriz akan makan nanti.

Ariana sedih kerana Mukhriz langsung tidak menghubunginya.


Suatu petang, selepas pulang dari hospital. Zakuan datang ke rumah dan memaksa Ariana mengikutnya. Zakuan menculik Ariana, dan membawanya ke dalam hutan. Ariana cuba melarikan diri dan Zakuan dilanggar kereta. Selepas solat, Mukhriz seakan kedengaran Ariana meminta tolong.


download ep27

1 comment:

  1. Salam singgah di blog yang cantik ini btw sy x pernah tgok drama ni pun hahaha syokk ka??

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq