Thursday, July 14, 2016

Download Sayangku Kapten Mukhriz






Download episode. Update ep 28
I have pen, My pen is blue. I have boyfriend. That boyfriend is you. Ustaz jangan marah tau, nanti kena jual,
Daripada Ariana. Surat kiriman Ariana dibaca, tanpa disedari, ada senyuman di bibir ustaz.
Kan saya dah bagitahu ustaz kena jadi suami saya.


Mukhriz: " Kalau nak kahwin dengan saya, bukan macam ini caranya. Datang jumpa keluarga saya ya, Hanya itu sahaja jawapan kepada soalan sms Ariana, Spontan sebenarnya dia jawap tanpa berfikir apa-apa.

Ariana: Ya Allah, ya ke ustaz? Hujung minggu ni juga saya hantar rombongan meminang.



Ep 1

Ep 2
Ep 3
Ep 4
Ep 5
Ep 6
Ep 7
Ep 8
Ep 9
Ep10
Ep 11
Ep 12
Ep 13
ep 14
Ep 15
Ep 16
ep 17
Ep 18
Ep 19
ep 20
ep 21
ep 22
ep 23
Ep 24
ep 25
ep 26
ep 27
ep 28- tamat


http://www96.zippyshare.com/v/akQmaKmc/file.html






4 comments:

  1. ep1 tu sama lah dengan ep2

    ReplyDelete
  2. Bilaa buat episod 8? Hari ni ke atau selepas cerita tu dan esok.

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq