Saturday, October 18, 2014

Asam Pedas Untuk Dia NOVEL





Air tanganku ini mengalir sejuta rahsia cinta

Tajuk: Asam pedas untuk dia
Slot: 
Jumlah episode : 28
Mula tayangan: 2015

Sinopsis:
 Ainin Sofiya hanya pembantu rumah separuh masa.Tugasnya bukan setakat mengemas rumah malam urusan dapur juga. Buat pertama kalinya, asam pedasnya mendapat pujian. Dalam diam,dia diperhatikan anak majikan Ahmad Ziyad. Asam peda Ainin menjadi kegemarannya.  Tanpa diduga, Ainin dilamar,hanya ingin membantu dari segi kewangan. Ainin berkata pada dirinya, Aku bukan mata duitan!Aku hanya bekerja dengan hasil usahaku sendiri.
Setelah berfikir panjang, aku menerima lamarannya tetapi dia meletakkan syarat. Perkahwinan ini adalah rahsia,ia tidak boleh diketahui oleh keluarganya mahupun girlfriend dia. Aku juga tak boleh hamil!Sampai bila harus aku sorrokkan statusku? jiwaku terseksa! Ziyad tidak memahami perasaanku. Takdir menentukan aku hamil anaknya!





inilah dia pelakon utama asam pedas untuk dia- Shukri yahya sebagai Ziyad

Dayana roza as Ainin Sofiya








5 comments:

  1. heroin xbrape best laa...

    ReplyDelete
  2. x sabar nk ngk citer nie ... syukri yahya .. my hero ...

    ReplyDelete
  3. bg saya heroine nya best..sbb fresh berlakun jdi heroine..mcm zara zyz dulu..cuma dia bertudung tpi bju ketat2..best gandingn hero dan heroine ni

    ReplyDelete
  4. yes sy setuju dgn anonymous...dulu pun drama adam hawa...heroin nadia nisa...org kata x best...tp bila berlakon ok jer...sebb x bape femes kn...mcm zara ziya juga....lps drama meletop....skrg dah femes...tak kurang juga nanti dayana roza ni...tgk dia berlakon ok jer....sy suka...hehe

    ReplyDelete
  5. Citer yg best. Dah tgk dr mula.lagi. chemistry yg mantap hero/heroinnya

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq