Saturday, October 26, 2013

Cerekarama: Sebenarnya



Akan datang di tv3
Judul asal: Sebenarnya
Arahan- Azma Aiza Yusoof





Bront Palarae- Khaliff
Nabila Huda- Airis
Reen Rahim- Mila
Azman Jantan-Daddy
Nadia Aqilah- Qistina
Khatijah Tan - mak Khaliff

Sinopsis:

Khaliff terkenal dengan sikapnya yang suka memainkan perasan wanita.Dia berkahwin dengan Airis seorang anak jutawan semata-mata kerana wang. Dia berlakon baik depan ibu mertuanya sehingga dia dapat mengetuai syarikat milik ayah Airis. Sementara itu,dia menjalinkan hubungan sulit dengan Qistina teman wanitanya sebelum Airis.Airis pernah mendengar gosip tentang suaminya mempunyai hubungan dengan wanita lain namun dia tidak percaya. Khaliff mendapat panggilan yang Airis koma.

Pelakon utama

admya:
macam best.kena tengok ni

6 comments:

  1. mcm best je tapi tak thu la dapat tengok ke tak.

    ReplyDelete
  2. da tengok tadi kat TV3, cerita mmg best... mmg suspen banyak... tapi, x dpt tgok abis...

    ReplyDelete
  3. ending macam x brapa paham..ada sesiapa bleh tolong explain x??

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq