Tuesday, July 9, 2013

Drama Tok Abah



Jumlah episode: 20
Waktu tayangan: 7:30 malam
Channel: Astrooasis 106

Kisah Tok Abah  yang mempunyai anak cucu yang mempunyai masalah masing-masing.Pada bulan puasa mereka tinggal bersama Tok Abah yang kononnya bercuti tapi ada masalah dengan kerja






Pelakon:  Marisa Yasmin, Azhan Rani, Norlia Ghani, Rykal iskandar


admya: suka drama ni.
drama ni banyak ulangan kat astro,tak semestinya tengok time Maghrib.Peace

6 comments:

  1. Ulangan bila lagi selain waktu maghrib tu? saya suka tengok tapi susah time maghrib...huhu

    terima kasih. :D

    saya takda akaun, sorry pakai anonymous.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ulangan tok abah
      Fri 12 Jul, 04:30 AM Astro OASIS
      Sat 13 Jul, 09:00 AM Astro OASIS
      Sat 13 Jul, 09:30 AM Astro OASIS
      Sun 14 Jul, 09:00 AM Astro OASIS
      Sun 14 Jul, 09:30 AM Astro OASIS

      Delete
    2. Waktu Sahur pun ade..jam 5.30pagi

      Delete
  2. boleh tak nk tahu penaja tudung uqasha dlm cerita tu? sebab cantik la..

    ReplyDelete
  3. SAYA SUKA TGOK SBB MARISSA MIRIP GF LAMA SAYA !!!!

    ReplyDelete
  4. Yg zila bakarin jd pelakon jemputan tu episod berape yer??

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq