Luluh sebuah Ikrar tv9


Channel: tv9
Waktu Siaran: 8.30-9.30mlm
Hari siaran: Isnin-selasa
Jumlah episode : 14

Sinopsis:
Mengisahkan tentang Yati, seorang gadis biasa yang lemah lembut telah berjaya menawan hati Shahrul, seorang pewaris sebuah syarikat guaman. Walaupun ibu dan bapanya telah menentukan calon bakal isteri untuk Shahrul, Yati dan Shahrul tetap terus bercinta dan merancang untuk berkahwin. Malangnya, beberapa hari sebelum mereka bernikah, Yati telah diculik dan dirogol. Shahrul yang setia terus berada di sisi Yati dan tetap ingin meneruskan niatnya untuk menikahi gadis yang dicintainya itu. Walaubagaimanapun, Yati pula mendapati dirinya mengandungkan anak perogolnya. Buntu dan tak tahu apa yang patut dia lakukan, Yati nekad untuk melarikan diri.

Para Pelakon:
Sara Ali,Ryzal Jaafar,Zul Ariffin

admya:

jalan cerita lebih kurang Broken Vows je kan

Lelaki yang diupah merogol Yati adalah adik Azhar? Sanggupkah Azhar berkahwin dengan Yati?

Comments

  1. bestnye cter cmnie..suka zul ariffin blakon..bila start bsiaran?

    ReplyDelete
  2. dh tgk 2 episod...
    quite interesting =)

    ReplyDelete
  3. aahh btul tu.. cite ni mcm broken vow.. tp versi Malaysia ^0^

    ReplyDelete
  4. tajuk dia pon dah macam broken vow
    broken = luluh
    vow = ikrar

    ReplyDelete
  5. kne ulang tgk kat tonton nie...sb episod 1 pon xdpt tgk lg..da episod bpe skrg admin?

    ReplyDelete
  6. knpa xjmpe lagu tema crite ni yg full ye??? ikrar kasih-taufik batisah. musykil nye

    ReplyDelete
  7. KENAPA DRAMA NI TAK BERAKHIR DENGAN YATI MEMILIH AZHAR (BERKAHWIN) & HAPPY ENDING?...

    ReplyDelete

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...