Saturday, March 2, 2013

Episode Akhir Hanya Pada mu

Episode akhir

Demi Arman,Adawiyah pergi meninggalkan  Arman,namun dititipkan sepucuk surat luahan hatinya pada Arman. Arman mula merasa penat dengan Laila. Sikap Laila bertukar menjadi penyayang bila berjumpa dengan anaknya semula.Namun,Laila mula mengamuk kembalibila membaca surat Adawiyah.Hatinya kecewa dengan Arman. Lalu Laila melarikan diri dan lemas di sungai. Arman sedih,kerana cintanya pada Adawiyah,dia kehilangan Laila. Arman mula menyalahkan dirinya sendiri. Timbul penyesalan dihatinya.Suatu hari,kilangnya terbakar. Arman cedera bila cuba menyelamatkan kilangnya.

 Walaupun endingnya akan berakhir dengan happy ending,namun satu tragedi akan berlaku menimpa Arman.Adakah Arman akan bersendirian atau menerima Adawiyah kembali?Saksikan Hanya padamu pada 22/3/2013




Drama Sebenarnya saya isteri dia akan menyusul selepas Hanya Padamu


12 comments:

  1. macam sedih je ending dia..
    setiap mggu layn cite ni..hehhe

    ReplyDelete
  2. citer nie best.....
    tpi ending cam sedih je....

    ReplyDelete
  3. Akhirnya tamat sudah citer ni. Ending tak dapat nak tgok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. belum tamat lagi dieja.22/3 ni baru tamat

      Delete
    2. ya ke. boleh la tgok malam ni. tak ikut sgt citer. episod mula2 tgok la. lepas tu mesti miss. yg penting episod akhir kena tgok.. Nak tahu ending.

      Delete
  4. syok cter nie tp xsempat nk layan sb bz..huhu..nk tgk kat tonton pn xsempat..

    ReplyDelete
  5. nape adawiyah tinggalkan arman?bukan dia dah kahwin ker dia arman?x sabar nak tunggu last episod..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia tinggalkan arman sebab arman terlalu sayangkan laila.adawiyah tak kahwin lagi dengan arman-mimpi je tu

      Delete
  6. ingat kan dah tamat. malam ni mesti tgok ending citer ni..

    ReplyDelete
  7. best citer ni...pelakon main watak dgn berkesan cuma watak adawiah agak kaku sikit..mgkin sbb dia pe;akon baru..sesape ada tak link citer 'bayangan rindu'..lakonan beto..lama dh cari ni...

    ReplyDelete

senang je nak komen.pastikan ada nama ye