Thursday, January 10, 2013

Setia Hujung Nyawa episode 12


El mengaku yang dia terlanjur pada Zehra( girls, jaga diri ok,jangan mudah terpedaya kerana cinta)
El nak Zehra beri sokongan pada dia. Hadi cuba bantu Zain selesaikan masalah. Zain mula rasa simpati pada El. Namun di depan Zain tak dapat menahan sakit hatinya..
Mama risau akan El. Zaqwan cuba tenangkan Mama.

Magic 8

Zain terus menghina El.Zaqwan masih menyalahkan Zain..
Zain suruh El makan ubat. El gembira kerana Zain masih ambik berat. 

Tapi Zain cuba menutupinya dengan kata-kata yang dia nak El hidup supaya dia dapat balas perbuatan El terhadapnya.yeke?
Mama nak datang rumah.El minta kebenaran dari Zain. Zain beri warning pada El supaya tak mengadu pada Mama hal mereka. oo dia mengadu kat Hadi takpe!

Mama tahu El tersiksa dengan sikap Zain.El terima seadanya kerana dia merasakan inilah balasan terhadap kesilapannya.

El akhinya membuka pekungnya. Dia sendiri yang rela tanpa paksaan.
Hadi gembira bila Zain sudah mula membenci El.Siap hanta mesej kat El lagi.(selalu dalam drama Melayu,perempuan je yang buat macam ni,kali ini twist pulak)


Zain berjumpa dengan Hadi lagi.Dia mula tension dengan keadaan sekarang.Hadi ni kejap sokong Zain dengan El,kejap tak.
Mama gembira Zaqwan menyokongnya. Nasib baik ader Wan,kalau tak gila Mama jadinya.Papa El ntah ke mana,sibuk dgn keje je.Mama El nak El balik ke rumah mereka.Zaqwan menjengah ke rumah El utk ajak El balik ke rumah.Namun Wan dapat rasakan El pelik semacam je.
(Rumah diorang-rumah yang sama dengan  rumah Ain dalam drama Adam dan Hawa..tengok tirai pun dah kenal.hihi

Zain tak benarkan El balik ke rumah Mama.Zain masih lagi menghina El dengan kata-kata sinis dan pedih.

Cuba teka sape ni?

Yang ni bukan Nelydia.ni kakak dia- Uqasha Senrose, sekali pandang,macam kembar kan muka dorang! Konfious sekejap. Dia pun ader berlakon dalam drama SHN sebagai kawan sofia. nantikan
Nelydia bersama Uqasha. Nely yang pakai baju biru.Jangan confious

Lagu misteri dah tahu -Lagu baru Fiq feat Sixth Sense. Suhan Movies  kata nanti dorang release.

Gambar kredit to Suhan Movies dan Uqasha.




7 comments:

  1. tq kak fara..cayalah dpt jgk spe penyanyi tp suara fiq cm suara black je..hehe

    ReplyDelete
  2. Cantik2 ornag Melayu sekarang...El dgn kakak dia sama2 cantik....mix blood ke dorang nih?

    ReplyDelete
  3. diorang mix blood melayu+siam rasanya..

    ReplyDelete
  4. Terbaik!!! Dh jupe gerangan org yg nyanyi lagu feelin tu...

    ReplyDelete
  5. perasan tak episod 12 nie dorg gna lagu misteri tuk penutup cter nie..huhuh

    ReplyDelete
  6. dorang ni bukan sepupu dengan geng maembong tuh ke?muke macam lebih kurang je

    ReplyDelete
  7. Tajuk lagu tu ape ye???

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq