Tuesday, December 11, 2012

Episode akhir Cinta Itu Milikku



Zafril muncul kembali.Ini mengejutkan Rania kerana beliau telah berkahwin dengan Dr.Syafik.Sanggupkah Dr.Shafik melepaskan Rania dan membiarkan isterinya bersama Zafril?  Baby Amir dan Zara diculik.Namun dr.Irfan tidak mahu melepaskan zara dan amir jika bapa kandungnya tidak datang.Rupa-rupanya bapa kandung amir adalah Zafril.
Rania cuba memujuk Zafril utk bersemuka dengan Dr Irfan. Dr Shafik menculik Dini dan dia ditikam hingga mati.Rancangan DrShafik tidak berjaya bila Irfan  berjaya diberkas.Manakala Dr.Syafik menjadi tidak waras dan dibawa oleh pihak polis.
3 bulan kemudian,
Zafril dan Rania berjalan-jalan di Cameron Highland.
Shafik yang gila dan masih berdendam telah melanggar Zafril dan Rania.Kemudian Shafik dilanggar oleh lori.
Ending,
Zara memangkah gambar ahli keluarganya.Zafril,Rania dan Shafik  pula meninggal dunia.Zara berpakaian macam org psychopath.
Sian pada Zara,jadi macam tu angkara dendam.

Citer ini memang best tapi ending utk zara rasanya tak perlu.

watch ending YT




Saksikan Cinta itu milikku episode akhir pada 20/12/2012
Drama Setia Hujung nyawa akan mengisi slot akasia.

13 comments:

  1. Ntah2 zafril mimpi jer kot..hehe

    ReplyDelete
  2. emma memang cantik

    ReplyDelete
  3. zara jadi jahat..ending tak best

    ReplyDelete
  4. pelik ending dia.zara ke yang rancang semua ni??

    ReplyDelete
  5. Zara jd mcm dokter syafik gak ker??.. Apesal ending mcm 2??

    ReplyDelete
  6. terkejut aku tgok zara jd cm tu..dh lah semua org mati...

    ReplyDelete
  7. Citer paling mengarut..x logik langsung..mcm hampeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. selalu ending spoil
      jalan cerita dah menarik

      Delete
  8. x bestnye ending cm 2...x logik lngsung...penat nak tgu smpi last episod tp hampeh....buruk...

    ReplyDelete
  9. BURUK sdt la ending drama ni....BURUK SANGAT...dh xda idea kot..

    ReplyDelete
  10. tak da cita yang menarik pun di episod akhir ni???

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq