Trilogi Cinta 2 RTM

Selepas kejayaan Trilogi Cinta yang berjaya mendapat rating 2 juta penonton,Rosyam Noor dengan produksinya Suhan Movies akan kembali dengan Trilogi Cinta 2.
Watak utama masih lagi Rosyam Noor dan Fouziah Ghous.Rita Rudaini pastinya akan orang ketiga  antara Norjinah dan Razif. 






Adaptasi novel: Yang Indah Hanya Mimpi



Lagu -lagu dalam Trilogi Cinta 2

Download dan Tonton  Trilogi Cinta 2


Sinopsis:

 Kesinambungan kisah rumahtangga Norjinah dengan Razif.Hubungan Norjinah dan Razif diuji sekali lagi.

Razif dan Norjinah - waktu mencemburui kebahagiaan mereka. Konflik rumah tangga yang membadai tidak pernah surut. Razif kecewa, Norjinah ada lelaki lain. Adakah kerana dia sudah tua, maka Norjinah beralih kasih pada yang muda? Kalau begitu├», dia pun mampu pasang dua! Retak seribu hati Norjinah dituduh curang oleh si suami. Kasihnya pada lelaki kedua hanya sekadar lakonan, sedangkan di hatinya cuma ada satu nama. Razif! Tapi mengapa Razif sanggup menduakannya? 

"Siapa yang cintakan Ji tak penting, bang. Siapa yang Ji cinta, itu yang penting."

Norseha dan Badrul- hidup mereka terus berantakan. Norseha benci dengan kelahiran Lukman. Jangankan mahu pegang, pandang pun tak sudi. Hiba hati Badrul melihat Lukman seperti yatim piatu disisih ibu sendiri. Pada Norseha, Lukman anak yang tidak dikehendaki. Berkali-kali dia minta diceraikan. Tapi, Badrul bukan dayus. Kesabarannya semata-mata kerana Lukman. 

"Aku sudah menghampakan dia hanya kerana mahu berkorban untuk Norseha. Sayangnya pengorbanan itu tidak mendapat penghargaan sewajarnya. Apakah aku akan lebih dihargai apabila memilih Sharifah Yasmin?"


Saksikan tayangan Trilogi Cinta 2 bermula 6 september 2012, setiap khamis dan jumaat 10 malam.


Pelakon:
Razif

Norjinah


Badrul

Seha
Sharifah Yasmin
Mak Razif

Siti Fazurina- Norseha
Raisuddin Hamzah - Ayah Razif

Harap Trilogi Cinta 2 lebih hebat.^_^


Comments

  1. salam boleh senaraikan semua lagu dalam drama trilogi cinta 2 sedap2 tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba tengok dalam post lagu trilogi cinta
      rasanya lagu masih sama

      Delete
  2. trilogi cinta2 nie, suhan x publish ker pic macam setia hujung nyawa?

    ReplyDelete
  3. Berapa episode citer nih dear?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pasti la min
      may be around 40 atau lebih

      Delete
  4. Tak Clear dgn Ending.. mereka mati kah razif & jie kena langgar kereta?

    Bapa razif kawen dgn Rita kah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenarnya bapa razif ada affair dgn rita
      ENDING tergantung
      razif dan jinah kena langgar kereta
      may be akan ada sambungan..hehe

      Delete
    2. ada kesinambungan utk cerita ni, jangan risau.. cuma ambil masa sbb para pelakon sdg sibuk shooting drama lain..

      Delete

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...