join admya di FB

Cinta Tiada Ganti




Drama adaptasi dari teleNovela Filipina iaitu Sanay Wala Nang Wakas ini kembali trending kerana nama aedy ashraf
Jumlah ep : 100
Mulai tayangan: 10 Julai 2018
Channel: Astro Prima/ Maya HD


Sinopsis:
Bermula dengan satu insiden, mereka berkenalan dan saling jatuh cinta. Kebenaran muncul apabila mereka pulang dan kembali kepada keluarga. Ara mula merasakan perbezaan status sosial antara mereka.  Mukhriz berjanji untuk kekal dan setia bersama Ara tanpa menyedari kepahitan yang dialami oleh keluarga Ara disebabkan keluarga beliau.
Permusuhan keluarga menyebabkan, hati Mukhriz dihasut dengan rasa marah dan dendam. Ia menyebabkan Ara menjauhkan diri dan mereka berpisah. Ara bertemu dengan seorang jejaka bernama Khairil. Khairil banyak membantu Ara membina hidup baru. Mukhriz pula berjumpa dengan seorang gadis yang banyak membantu dan seterusnya berjaya mendapat kepercayaan beliau.
 Kehidupan bahagia mereka tersentap dengan kemunculan kembali Mukhriz dalam hidup Ara. Ara harus berdepan dengan isu yang tidak selesai antara mereka.  Mereka berdepan situasi  yang mencemaskan dan Khairil cuba membantu.Mampukah cinta antara mereka berputik semula? atau dendam kembali berkuasa?


Para pelakon:

  • Nelydia Senrose- Ara
  • Aedy Ashraf - Mukhriz
  • Hafiz Roshdi - Nazim
  • Ben Amir - Khairil
  • Emelda Rosnaida - Helena
  • Marisa Yasmin -  Eliza/ Raihana
  • Rusdi Ramli- Atan






follow admya di facebook


Comments

  1. lagi best hujung cerita ade macam kuch2hotahai...ara kawin dgn khai smpi dpt anak sorang pastu mati...pastu jumpa blk mukhriz kawin dgn mukhriz..baru adil kat khai...tak payah lh ikut SANAY WALA sebijik

    ReplyDelete
  2. harap sgt komen dpt smpi kat pengarah CTG

    ReplyDelete
  3. Harap mukriz kahwin dengan Arabella..

    ReplyDelete

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq