Titian Cinta episode 15




Harris cemburu balik.  Dengan doktor plak! Kebahagiaan masih milik mereka walaupun ramai yang tidak menyukainya.
Aisy masih menerima mesej misteri. Aisy menjadi tertekan balik. . Mesej dari Rayyan mengejutkan Aisy. Mama mula merancang sesuatu untuk Aisy. Danial pula masih menuntut janji dari Sofea untuk berkahwin dengannya. 



Rayyan juga masih tidak jemu memikirkan Aisy.



Harris dan Aisy masih tidak putus harapan untuk memiliki anak sendiri. Pelbagai bayangan Aisy gambarkan jika dia mengandung. Gembira Harris melihatnya. 
(Tak leh tahan jiran Aisy nama Tona..haha). Mereka sepakat menjalani rawatan IUI(Intrauterine insemination)- ujian kesuburan. 

Yang tak tahan Harris masih ada perasaan jeles bila lelaki lain dekat dengan Aisy. Kali ini doktor jadi mangsa.Dia mula rasa tak selesa apabila melihat Dr Asyraf merawat Aisy dan bercadang agar Aisy bertukar Doktor. Mama pula mengupah nurse di klinik tersebut untuk mengetahui result Aisy.

Aisy menjadi mengamuk bila mengetahuI Rayyan yang berjanji lunch bersama setiausahanya datang seorang. 

Mama berjumpa Harris untuk mengetahui keadaan Aisy.Geram tengok Mama- tak habis mengatakan Aisy mandul. 5 tahun kahwin takde anak.-Mama
(memang ler Mama, tahun 1 mengandung,anak ko tendang)4 tahun pastu dorang berpisah) eh...teremo pulak. Harris tak setuju dengan cara Mama yang sukar menerima Aisy seadanya.

Puan Sri Nora dengan Sofea berjumpa dengan Aisy dan memaksa Aisy menandatangani surat kebenaran- POLIGAMI  atas alasan Aisy tak boleh mengandung.Nak tahu reaksi Harris? Sambung minggu depan

download ep15 (refixed)



Comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...