Tuesday, January 31, 2017

Hero Seorang Cinderella






Mulai 22 Mei 2017 ini.
Channel: Astro Ria
Jumlah episode :24(update download link ep 19)

Ini adalah kisah seorang Cindrella dan heronya.
Sekali pandang orang akan cakap dia Cindrella tapi versi thriller. Muka cantik tapi beku. Senyum ikhlasnya mahal. Jelingannya tajam mengalahkan pedang. Semuanya untuk menutup kisah hidupnya. Itulah Nur Medina.

180 darjah berbeza dengan heronya. Heronya masih versi Prince Charming, kacak,senyumannya menawan dan pencair hati. Jelingannya mampu bikin anak dara penasaran. Kepulangannya ke Malaysia kali ini bersama satu amanah, Itulah Tengku Ian Uzzam.
Cindrella mesti ada ibu dan kakak tiri kan! Ibu tirinya adalah Datin Mawar dan kakak tiri bernama Puteri. Perkahwinan kedua ayahnya Datuk Azizan.
Bagaimana kisah Cindrella berjumpa Prince Charming?
Berlaku pada satu malam Tengku Ian menyelamatkan Medina, dan berterusan menjadi penyelamat selepas satu demi satu peristiwa berlaku.
Satu rahsia terungkap akhirnya. Rahsia yang tidak disangka.

Para Pelakon:

watak utama:
Fattah Amin
Fazura
Uqasha
Zetty
Puteri dan Datin Sri Mawar










download drama :





10 comments:

  1. setuju..nlofa berlakon kayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye.tak banyak drama lofa yang hit
      sorry ye loffa.

      Delete
  2. Drama ni dah mulai belum yah :)

    ReplyDelete
  3. Nasib r fazura yg replace neelofa, klau x jd mcm suri hati mr.pilot r, layan ep 1, terus smp ke sudah aku x layan. sorry lofa i think u better jd pengacara dr pelakon.

    ReplyDelete
  4. suka tengok fazura -superb-as an actress-beauty lies on her natural acting-fatta wil do ur best in final episod.cantik...

    ReplyDelete
  5. na tengok lakunan nelydia &dayler yusof-had read the novel-nice story hope nely-dayler do u best cant wait

    ReplyDelete
  6. Suka tengok Fazura.Manis jer bertudung dlm HSC.Epsd 7 ngn 8 xtengok lg.Tak sempat..hehehe

    ReplyDelete
  7. fazura memang bflkon bez..nasib dia tu tolak heroin cte nj..tdk hncur karya anjel hahhaa..dahlh nvl dia bez...lau sape bc nvl dia mst thu wtk medina cmne...
    nurfaj90@yahoo.com

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq