Wednesday, November 30, 2016

Gaduh-gaduh Sayang


Drama adaptasi novel lakonan Shukri Yahya dan Nur Ristina.
Jumlah episode: 26
Channel : RTM

Sinopsis:" Papa nak jodohkan aku dengan anak kawan dia? Aku baru je putus cinta dengan Aiman. Baik aku menyamar jadi gemuk masa jumpa lelaki tu. Lepas tu mekap tebal-tebal dan pakai cermin mata. Biar nampak buruk, mesti dia tak jadi nak kahwin dengan aku - Syazana.

Demi menyelamatkan syarikat Papa, aku terpaksa berkorban untuk dijodohkan dengan perempuan yang aku tak kenal. Aku redha walau aku masih teringatkan Qistina. Tapi aku nak perempuan tu terima aku seadanya. Bukan sebab aku handsome, Apa kata aku pakai gigi palsu besar, perut buncit dan botak tengah kepala- Rafiqi. Selepas kahwin, Rafiqi duduk sebelah rumah Syazana, tidak mahu jatuh cinta kononnya. Apabila bosan, Syazana selalu datang rumah Rafiqi. Tapi ada sahaja yang mereka gaduhkan.
Entah bila hubungan merek dapat bertahan.






admya: aduh sampai macam tu sekali tak nak kahwin.hilang handsome shukri yahya.

1 comment:

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq