Filem Jebat sambungan Bukan Aku Tak Cinta







Assalammualaikum,
Confirm sudah,sequel bukan aku tak cinta akan diterjemah menjadi Filem Jebat.


Sesi pemilihan pelakon  baru je dijalankan,dan pelakon utama dikekalkan iaitu Sharnaz Ahmad dan Nelydia Senrose. Lebih romantik, lebih aksi
Nantikan tayangannya.Mesti pecah panggung!

Sinopsis:
Cinta.
Itu yang dirasakan Mastura pada suaminya Jebat. Mastura bahagia.
" Asal ada abang, Mas tak akan pun tak apa..."-Mastura
" Terima kasih sebab kau sudi jadikan aku suami kau...

Dia ingin melakar bahagia dengan membina momen-momen indah bersama Jebat. 

"Terima kasih sebab kau sudi jadikan aku suami kau... Aku ni apalah yang ada, kan? Kadang-kadang aku rasa risau kalau aku tak dapat bahagiakan kau, Mas... Tapi aku janji aku akan berusaha jadi suami yang paling baik walaupun aku tak ada harta nak mandikan kau dengan kemewahan." - Jebat



Jom kita tengok  dulu gambar belakang tadbir filem jebat:







wow!makin banyak adengan aksi







Comments

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...