Tuesday, May 24, 2016

Dia Semanis Honey Episode Akhir





update ep akhir download link

Macam mana ending DSH ye?
Apa rancangan Bella pada Ahnaf dan Hani?Adakah Ahnaf akan menikahi Bella demi selamatkan Hani?




Mujur lokasi ahnaf dapat dikesan, dah bella berjaya ditangkap, itupun selepas dia membunuh abangnya yang pernah perkosa dia. Dalam flashback,masa kecil bella dah pun bunuh ibu dia sebab kesian ibu dia menderita selepas kematian ayahnya.padanlah dah besar, jadi psiko
Hani dimasukkan hospital, namun sekali pun ahnaf tidak melawat sepanjang hani di hospital.sebenarnya ada, cuma lihat dari pintu je.dia marah sebab hani tak beritahu tentang kandungannya.
Namun, bila pulang, hani memohon maaf dan cerita hal sebenar tentang ugutan bella.




ending- ahnaf dan hani duduk di tepi kolam dan luahkan perasaan masing-masing.

Finally, God has answer my prayer
Tak sangka Hani Safira yang ketegak, degil, keras kepala..can be turn up to be very sweet. I am sorry. I minta maaf.
 I love you, you will be always my "honey" i am your Bee

ending dalam novel: 



 admya: 

Sedih drama dia semanis honey tamat, jangan risau michael ang janji ada sambungan dia dalam
Dia semanis honey Raya.yeah!

No comments:

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq