Monday, March 28, 2016

Slot Akasia: 7 hari mencintaiku








Novel karya Siti Rosmizah,bakal diadaptasi. Akan datang November ini di tv3

 Lagu tema: Lelaki Teragung -Dayang Norfaizah

Sinopsis:
Kisah Khuzairi yang mencintai Mia Ardiana yang sombong membuatkan dia malu untuk meluahkan perasaannya.Masa berlalu, Mia kini seorang peguam dan tunangan kepada sepupu sendiri yang bernama Khalil.
Oleh kerana hutang papa Khalil, mereka dijodohkan. Namun pada hari pernikahan,Khalil tidak kunjung tiba. Demi menutup malu, Mia sanggup berkahwin dengan Khuzairi yang  selama ini dia beranggapan lelaki itu mamat kampung dan berfikiran kolot.Kerana kesombongan Mia juga, dia dibenci oleh mak mertua dan adik iparnya Helmi. Khuzairi pula dalam dilema memilih isteri atau emaknya sendiri.Tanpa disangka, Mia sanggup meninggalkan dia dan anaknya yang baru lahir. Sejak itu, hati Khuzairi tertutup buat Mia. Marah sungguh dia, tegar Mia memperlakukan begitu pada bayinya, Tatkala, Mia sedar akan kesilapannya, dia mendapat perkhabaran yang suaminya bakal berkahwin dengan Syakila. Mia nekad memikat hati suaminya dalam 7 hari dengan bantuan bapa mertua dan sepupunya Sofie.

Download Drama










7 comments:

  1. Klu nk boom,ketak jer heronya aaron,dia kan pandai bab cintan cintun ni

    ReplyDelete
  2. Mia adriana ok jugak kalau nur fathia berlakon.Lelaki someone mcm sharul ridzwan ok jugak.

    ReplyDelete
  3. tpi klu ruhainies pun ok.. watak arwah ayu bg kat nora danish.. sbb based on novel muka ayu ngan mia ad iras sbb tu mak lang dia anggap mia mcm ayu

    ReplyDelete
  4. Ska sangat tgk syukri yahya belakon..

    ReplyDelete
  5. Suka Syukri Yahya..
    Klu dgn Aarron dh terbayang cerita sebelum ni.. Aaron n Siti Saleha...
    Tpi kesian sgt dekat Khuzairi..
    Mia nmpak mcm kejam sgt...

    ReplyDelete
  6. Suka Syukri Yahya..
    Klu dgn Aarron dh terbayang cerita sebelum ni.. Aaron n Siti Saleha...
    Tpi kesian sgt dekat Khuzairi..
    Mia nmpak mcm kejam sgt...

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq