Thursday, January 21, 2016

Slot Iris: Drama Novel Hantu Punya Boss




Hantu Punya Boss adalah sebuah karya daripada Dekna Lee
Akan datang. Pelakon utama telah ditukar kepada Shukri Yahya
Drama terbitan: MIG
Para pelakon: Shukri Yahya, Intan Najuwa, Aizat Hassan, Julia Farhana


Sinopsis: 
 Tidak pernah terlintsa di fikiran Abby bekerja sebumbung dengan Arrayan Zainuddin. Tambahan pula, setelah menderngar kutukan diela terhadap lelaki itu. Setiap hari ada sahaja aduan yang Abby terima daripada Diela hingga dia turut sama benci pada lelaki yang bernama Arrayan itu.
Kau tau tak, pagi tadi, dia kutuk telinga capang aku ni?Dia minta aku buatkan air dia dalam gelas sebesar telinga aku, Hantu punya bos! Macamlah telinga dia lawa sangat!Telinga dia tu berkerepot macam keropok goreng"- Diela



Baru hari pertama Abby bekerja di situ, Arrayyan sudah naik gila! Setiap kali dia menjerkah, Abby ikut membalasnya dengan jerkahan, ‘hantu punya bos!’. Kadang-kadang Abby sertakan dengan bonus, iaitu penampar! Terkedu Arrayyan dibuatnya. Mujurlah Abby ada alasan! MELATAH! Kalau tidak sudah pasti tapak tangannya singgah ke muka Abby semula. 

Entah sejak bila, dari meluat tengok Abby, kini dia mahu melihat Abby selalu! Kewujudan Wandi membuatkan dia tidak tentu hala. Dia terpaksa mengambil langkah agresif dengan ‘mengheret’ gadis itu ke Melaka bersamanya untuk meluahkan rasa cinta yang baru berputik itu. Dapatkah Abby menerima bos yang berperangai hantu itu

Pelakon utama lelaki asalnya adalah Keith foo. Tidak pasti pulak,mengapa ditukarkan.Maksudnya Shukri Yahya akan melakonkan semula babak yang telah dilakokan oleh Keith Foo.

gambar credit to kakgojes



Para pelakon hantu punya bos




download: download dengan klik button download

  •  ep 1
  • ep 2
  • ep 3
  • ep 4
  • ep 5
  • ep 6
  • ep 7
  • ep 8



3 comments:

  1. wah ada naama kakgojes di situ...

    ReplyDelete
  2. Dah tgk sampai ep 6 mmg kelakar giler..mnt shukri..yg blkn jdi spupu dia tu hensem giler...

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq