Wednesday, June 3, 2015

Jodoh sebelah pintu(novel)






Sekarang ni, tajuk novel macam-macam.Kalau sebelum ni kita pernah dengar suami sebelah rumah, kali ini Jodoh sebelah Pintu karya dekna Lee



akan ditayangkan di hypptv- tv tmnet

synopsis:
Kehidupan Mona jadi huru-hara dengan kehadiran jiran yang suka menyakat iaitu Bad dan Irfan. Pelbagai gelaran diberi kepada Mona( aka fashionista, Mona aku, Monalisa, Monafendy. Mereka mengatakan Mona milik mereka. Mona pula sedang berusaha untuk melupakan kisah sedihnya bersama Fareez, bakal suaminya yang meninggal dunia sebelum perkahwinan mereka.

Kehadiran Taufik Duda anak sati dan adiknya Amirul Rashid menambahkan lagi perencah kejiranna mereka.Teman serumah Mona, Julia jatuh cinta pada Taufik dan berusaha mengambil hati anaknya Ema. Suatu hari, Mona sepatutnya berjumpa dengan tunanganya(yang dicari oleh ibu bapanya) namun, kehadiran Bad dan Irfan membuatkan Mona tidak dapat berjumpa dengan tunangnya itu.Alangkah terkejutnya Mona, bila mendapat tahu tunangnya adalah Bad. Disebabkan permulaan yang tidak begitu menarik, Bad dan Mona saling belajar tentang diri masing-masing.

Akhirnya mereka berkahwin.

Pelakon:
Kamal Adli
Emma Maembong
Erwin


2 comments:

  1. xde ulangan kat tv 3 or tv 1 ke? klu blh tonton online pn bagus juga... please....

    ReplyDelete
  2. xde ulangan kat tv 3 or tv 1 ke? klu blh tonton online pn bagus juga... please....

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq