Wednesday, June 3, 2015

Slot Lestary :Kau Aku Kita



Satu nama yang sama,dua personaliti berbeza,Mampukah mereka bersama?





Synopsis:


Novel KAU, AKU, KITA mengisahkan 2 orang yang bernama Iman Firdaus yang berlainan jantina. Bertemu secara tak sengaja ketika Iman (perempuan) melarikan diri dari mafia yang sedang mengejarnya. Masa tu, Aus (lelaki) pun ikut lari juga. Dia ingatkan mafia tu kejar dia, sebab mafia tu teriak nama “Iman Firdaus!”.
Aus yang dipaksa berkahwin oleh bapanya, tak mahu dikahwinkan dengan calon bapanya. Maka Aus mendapat idea untuk minta tolong Iman kahwin dengan dia. Iman ni hidup dia naif sangat. SPM pun tak ada. Tak habis belajar sebab orang susah, nak tolong ibu bapa dia sekolahkan 5 orang adik lelakinya. Dalam cerita ni ibu bapa Iman dah meninggal, pada mulanya. 
Sebelum kahwin tu, biasalah kan, ada perjanjian. Tapi perjanjian dalam cerita ni tak dituliskan dalam kertas,hanya janji mulut

admya:nantikan gandingan sharul dan janna nick



No comments:

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq