Sunday, November 16, 2014

Slot Dahlia :Eksperimen Cinta( Novel)





Akan datang 13 Jun 2015.
Setiap sabtu dan Ahad
6.30 petang


Sinopsis:
Kali pertama bertentang mata, Masing-masing ada pandangan sendiri.Dia tak sangka Tengku Aaron ni gila-gila orangnya.Sangat tak terduga sikapnya.Makhluk planet mana la ni!Pelik sungguh!Kenal baru 2 jam dah ajak kahwin. Demi syarikat, Damia pun terpaksa buat keputusan gila jugak? Terima lamaran tersebut dengan ucapan saya setuju!

" Awak jangan menyesal kahwin dengan saya sebab saya pisau cukur"
"O ya?! Kalau cap Gillete Mach3 Turbo saya lagi suka, Kikisla banyak mana harta harta aku,Aku tak kisah.Aku lagi suka.

Gagal dan gagal.Akhirnya mereka bersatu. Bagi Tengku Aaron ini semua hanya eksperimen cinta.Ada sebab dia berkahwin. Dia bukanlah lelaki yang tewas. Bagi Damia pula,selagi lafaz talaq tidak terucap, selagi itu maruah Aaron akan dijaga.



Para pelakon:
Fahrin Ahmad- Tengku aaron
Izreen Azminda- Damia
Sherry Ibrahim








.

No comments:

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq