Tuesday, September 30, 2014

Dalam Iradatmu Novel Ya Maulana


Assalammualaikum,
sebuah drama adaptasi dari novel Ya Maulana karya Hana Ilhami, 
TV al-Hijrah
setiap Jumaat- Ahad 5 petang

Sinopsis:
Maulana Iqbal- Dunianya hanya tentang  Darul Ulum. Dia menjadi pembimbing bakal-bakal Tahfiz. Tapi bagi Adra Liyana-jejaka ni tak lebih seperti Ustaz  Gothic yang Poyo.Beserban dan berjubah bagai. Akan tetapi Adra Liyana tidak secantik namanya.Rencana jahat Adra Liyana memakan diri. Cinta separuh mati dengan Rafiqi tapi dia terpaksa berkahwin dengan ustaz  Maulana kampung yang dah beristeri tu.


Cik Rariru nak jumpa saya? tanya Maulana Iqbal.

Ustaz, kut ya pun tak suka I pakai macam ni,tak perlu la ejek nama I, nama I Rara ok, bukan Rariru.- Adra Liyana.



ni la Cik Rariru ,hehe


admya: Korang mesti baca novel ni.best

buat masa ni takde link

7 comments:

  1. Tolong senarai kan watak dan pelakon nya sekali
    terima kasih. ..

    ReplyDelete
  2. Nak tngok online kat mane ?

    ReplyDelete
  3. banyak episod terlepas ni.. macam mana nak tengok online? ada link x?

    ReplyDelete
  4. lom ade yg update cite nie..xde link nk tgok

    ReplyDelete
  5. lom upload lagi yer...please nk tgk sgt citer ni

    ReplyDelete
  6. yes, please..nak link dia.

    ReplyDelete
  7. Drama baru bermula pada 10/2/2015. Boleh tgk di http://www.koleksidrama.com

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq