join admya di FB

Sinopsis Aku Isterinya


Sinopsis Aku Isterinya:




Mengisahkan Mya Arlissa dirogol bapa saudara dan dijual kepada seorang lelaki di pusat perlacuran.
Mya diselamatkan lelaki bernama Mikail. Mereka hidup bersama selama 2 tahun dan suatu hari Adam mengambil kesempatan ketika Mikail mabuk untuk merogol Mya.
Sejak kejadian itu, Mya mula mencari arah hidupnya kerana menyedari hidupnya  tidak layak meletak sebarang harapan pada Mikail.



Pada masa yang sama, Mikail juga di hantui dengan perbuatan kekasihnya Lisa yang berkahwin dengan bapanya hingga membuatkan keluarganya berpecah belah hingga kakaknya membawa diri ke Australia.Ibu Mikail hidup dalam kesunyian ditemani adiknya Mimi.
Mikail meletakkan syarat kepada Mya membayar RM50 ribu jika ingin dilepaskan. Mikail cuba sedaya upaya untuk memastikan  Mya tidak dapat membayar balik duit tersebut.Dia menyorokkan telefon Mya agar Mya tidak meminjam duit dari kawan baiknya Nadia. Mikail pasti yang dia tidak mahu kehilangan Mya.Bekas kekasih Mikail Suzanne juga muncul kembali dan mengganggu hidupnya dan sentiasa menghasut ibu lelaki itu supaya membenci Mya. Keadaan bertambah rumit bila kekasih Mya Shamil datang menagih janji lama.
Dapatkan Mya dan Mikail bersama?


Admya:
Drama ini hanya rekaan, harap penonton dapat menilai yang baik dan buruk.

Projek terbaru Lisa Surihani
Kelakar!Nama Grup FB yang pelik

Comments

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq