Friday, February 21, 2014

Filem Andai Itu Takdirnya(novel)


Assalammualaikum,
Harap ia jadi kali ni.Novel Andai itu Takdirnya akan diadaptasi.
Khabarnya Andai itu takdirnya akan ke Filem.


Kalau sebelum ini remy ishak yang dicalonkan. Katanya, hero telah bertukar kepada sharnaaz ahmad.



Sinopsis:

Aleya gadis cantik dari keluarga sederhana, menyimpan perasaan kepada rakan sekuliahnya yang juga tokoh korporat Syed Azril.
Terjadinya satu peristiwa menyatukan mereka.Namun kerana perbezaan darjat dan latar belakang, Syed Azril melayan buruk Aleya.
Namun kuasa cinta menyatukan mereka.Mereka kembali bersatu selepas penyesalan Syed Azril.Kebahagian mereka tidak kekal lama bila  Sharifah Emilin sepupu Syed Azril muncul kembali. 
Mampukah cinta mereka bersatu semula?



admya:
novel yang membuatkan admya mengalirkan air mata. Apa komen anda tentang pemilihan pelakon?


 

27 comments:

  1. sesuai ke remy ishak jadi hero? bukan ke dalam novel tu hero dia lagi muda?

    ReplyDelete
  2. Novel ni..aduh...nk kena standby tisu 1 kotak

    ReplyDelete
  3. Bestnye.. Suke3x.. Tp Remy ishak mcm x syok je jd hero filem tu... keras jek.. x feeling la...x mu la... Bagi la kat Ady Putra pun ok..

    ReplyDelete
  4. Adi putra..X sesuai langsung..remy ok gak..

    ReplyDelete
  5. Harap-harap bila difilemkan cerita ni tak mengecewakan. sebab novel ni best sangat2. Bace sampai mengalirkan air mata...huhu

    ReplyDelete
  6. sriously dfilemkan? novel ny sgt best,, hope x mngecawakan.. :')

    ReplyDelete
  7. tp sy lg suke drama dari filem..drama pnjang siket...sbb novel ni pnjang jln cerita nya

    ReplyDelete
  8. Harap filem ni nnt bleh lawan ombak rindu..tp carilah hero yang lebih antogonis &caring..remy xsesuai langsung

    ReplyDelete
  9. Btul2..sptutnya wtak sbg syed aeizril Sptutnya orgnya hndsome ptih.better plkon itu adi putra or sein.. lbih mda.. hopefully drma yg bkl dtrbitkn tdk mngecewakn sprt dlm nvel

    ReplyDelete
  10. Tak sesuai la Remy Ishak pegang watak Zrill.kat elok kalau kim soo hyun berlakon..hikhikhik versi korea

    ReplyDelete
  11. Zul ariffin ok jugak sbb watak syed aizril hensem and muda

    ReplyDelete
  12. heronya putih dan tinggi. Remy Ishak sesuai ke? Zul Ariffin lagi tak sesuai, dia tak menjiwai watak. Sepatutnya watak Syed Aizril diberi kepada Aaron Aziz kerana dia menepati ciri2 Syed Aizril. Novel ini terlalu bestlah untuk jadi filem nanti tak sedap!!!!

    ReplyDelete
  13. Tlg ganti hero lain
    1.muda
    2.tinggi
    3.putih
    4.hensem
    5.kacak
    6.jgn cari kacukan india...
    7.hati kita cair tgk kat dio
    Makbulkan p'mintaan aku ni

    ReplyDelete
  14. Inilah satu2nya novel yg aku ulang 10 kali ataupun lebih,
    Dan mengikut imaginasi aku mengenai rupa paras syed aizril memang lain suku sakat dgn remy ishak.. tlg tukar pelakon lain.... jgn rosakkan imaginasi yg tlh lama aku simpang... carilah pelakon baru yg muda

    ReplyDelete
  15. Baru saja habis baca novel ni, kecewa la dengar nama watak syed aizril

    ReplyDelete
  16. Aqashah..farid kamil...dazrin...

    ReplyDelete
  17. Tlg ganti hero lain
    1.muda
    2.tinggi
    3.putih
    4.hensem
    5.kacak
    6.jgn cari kacukan india...
    7.hati kita cair tgk kat dio
    Makbulkan p'mintaan aku ni

    **macam izzue islam je..hehehe.. jgn mara..

    ReplyDelete
  18. 10 Kali baca 10 Kali aku nanges..Remy mcm x ngam dgn gambaran zRill yg jahat kejam nak mampos tapi bleh jadi caring nk mampos gak...x terjangkau akal aku sapa plakon mesia yg Ada ciri2 ni..

    ReplyDelete
  19. 10 Kali baca 10 Kali aku nanges..Remy mcm x ngam dgn gambaran zRill yg jahat kejam nak mampos tapi bleh jadi caring nk mampos gak...x terjangkau akal aku sapa plakon mesia yg Ada ciri2 ni..

    ReplyDelete
  20. Kalu saya nampak keith foo hehehe....boleh jgk tuuu..putih sasar tinggi...😆watak gurl herm siapa yerkk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. x sesuai keith foo x hensem

      Delete
  21. ariz forteen dlm fikiran sy paling sesuai

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq