Saturday, January 4, 2014

Ariana Rose episode 5 dan 6

Ariana menyesali dan menangisi perbuatannya. Namun nasi dah jadi bubur.Adam pula menyalahkan Ariana,katanya Ariana yang memulakan permainan ini.Kalau lah Ariana tidak menipu,pasti ini tidak terjadi.


Ariana kini menumpukan tugasnya untuk Majlis  Makan Malam untuk anak yatim. Ariana banyak menghabiskan masa bersama mereka untuk melupakan kejadian hitam itu.Adam pula mengugut untuk membongkar rancangan Juwita jika Tengku Sidin tetap untuk menyaman mereka. Tengku Sidin tiada pilihan untuk mengugurkan saman kepada Tengku Adam.

ep 5
ep 6


admya: link are already fixed.


3 comments:

  1. Tak sabar nak tengok Ariana Rose minggu depan.

    ReplyDelete
  2. kenapa bila download ada separuh je..episod 5 xde langsung

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq