Thursday, January 2, 2014

Ariana Rose episode 3 dan 4


Ariana Rose diculik oleh Tengku Adam Kamil dan di bawa ke sebuah villa di Cameron Highland.


Tengku Adam cuba memastikan yang Ariana betul-betul mengandung. Ariana dibawa ke klinik kenalan papanya untuk pemeriksaan kesihatan.Alangkah terkejutnya Adam bila doktor memberitahu Ariana mengandung 3 bulan. 
Selepas itu bermula tragedi hitam buat Ariana.

episode 3
episode 4 

admya:
sedih bila tonton episode 4.Kesian Ariana
link baru update 20/1/13

7 comments:

  1. mintak2 cerita lg ok dr novel..

    ReplyDelete
  2. best jugak citer ni. xde la ngarut sgt mcm drama2 adaptasi sebelum ni

    ReplyDelete
  3. asyik xleyh download jerrr.... tukar dalam hotfile boleh x??

    ReplyDelete
  4. terima kasih sebab tolong upload. hehe.. i loike zippyshare.. :)

    ReplyDelete
  5. Terima kasih, sangat membantu saya. karena saya suka nonton filem Malaysia, saya dari Indonesia..

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq