join admya di FB

Peraduan Tunai RM50 untuk 6juta


Assalammualaikum,

Kini,admya kembali dengan kontes mudah untuk para pembaca dan pengunjung yang telah bersama blog ini dan Facebook Fanpage

Admya akan berikan RM50 bagi sesiapa yang dapat "captured" angka pageview hit iaitu 6 000 000

Kepada yang dapat captured  atau print screen angka tersebut,anda dikehendaki terus sahaja kongsikan di wall FB Admya blogspot.Muat naik  captured screen-biar nampak jelas dan  nampak angka tersebut.
Hanya seorang yang layak menerima RM50 tersebut.

Peraduan ini sebagai meraikan jumlah pageviews blog ini yang ke 6 juta,jadi mestilah nak captured angka tersebut memandangkan admya sendiri mungkin terlepas untuk lihat angka tersebut.

Tak paham? Caranya mudah...apabila anda nampak angka 6,000,000 keluar terus sahaja tekan print screen di keyboard (F12 selalunya).Buka aplikasi Paint dan tekan Paste.
Save kemudian muat naik ke dinding FB Admya.

Syarat: 
Anda perlu like FB Admya blogspot

Bonus:
Jika anda adalah orang yang sama dapat captured sekali lagi hit pageview 6'060,606 anda akan diberi tambahan RM10.

Kalau anda tak dapat captured pageview 6 juta,tapi dapat captured 6060606 -anda akan diberi saguhati TOP UP bernilai RM10.


Apa lagi. Stay tune with admya.


admya:
jutaan terima kasih kepada follower dan fans yang follow admya. Sokongan anda amat dihargai.Jadi teruskan dengan membantu admya menjana income blog  dengan klik iklan di dalam blog admya. Lebih baik income,lebih banyak kontes,lebih banyak hadiah@wang tunai untuk dimenangi.


Comments

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq