Saturday, June 22, 2013

Teduhan Kasih sinopsis episode 23,24,25,26,27


Assalammualaikum,

Sebelum korang membaca sinopsis, dinasihatkan tarik nafas dalam-dalam dan baru baca kerana  akan berlaku kejutan yang tak  disangka.

Episode 23:
Suami Jenny dibelenggu dengan hutang Along. Jenny tak tahu nak minta tolong pada siapa.Ayu tampil membantu dengan syarat Jenny kena tolong dia balik.



Episode 24:
Iffa demam.Ehsan berjanji akan menjaga Iffa dengan kasih sayang.Ayu berjanji akan membantu Jenny jika Jenny membantunya mendapatkan Ehsan.Dalam keadaan terdesak Jenny sanggup membelot Ehsan dengan meletakkan pili khayal dalam minuman Ehsan.

Episode 25 dan episode 26
 Jenny memerangkap Ehsan dengan menyatakan mahu berjumpa atas urusan yang penting.Selepas memberi wang kepada Jenny.Ayu membawa Ehsan ke hotel.Ayu sengaja membuka baju Ehsan yang sedang tidur lena.Apabila Ehsan bangun,Ayu pura-pura nangis dan membuat cerita kononnya Ehsan mabuk dan membawanya ke hotel.Ketika itu,pasukan pencegah maksiat datang.

Episode 27
Ryzal masih di hospital dan dalam keadaan kritikal.Ryzal meminta menelefon Iffa. Setelah mendapat panggilan nurse Iffa terus ke hospital bersama Adam.Dalam masa yang sama, iffa terima tamparan hebat.Dia terasa dirinya teraniaya.Madu yang diberi,dibalas tuba oleh Ehsan.
Iffa membawa adam berjumpa Ryzal. Ryzal terharu sangat yang dia memiliki anak tapi sayang dia tak pernah hargai langsung.
 Iffa Menangis sendirian. Ehsan masih lagi di bilik bacaan dan bagaikan enggan keluar kerana malu. Ehsan hanya mengatakan inilah balasan dosa yang dibuat selama ini.Dia hanya berkurung dan tidak mahu bertentang mata dengan iffa.Hatinya bagaikan disiatkan bila mendengar Adam menangis.Ingins sahaja dia memujuk Adam tapi dia tahu iffa kan memarahinya.Ayu balik ke rumah dengan rasa puas hati dan terus berbaring malam menyatakan yang dah tak lama lagi dia kan bertukar bilik.Ketika ini.Puan Suraya terkejut melhat ayu di rumah. Hairan melihat ayu yang hanya menangis.

admya:
geramnya dengan ayu.



8 comments:

  1. Last sekali camne..diorang bersama gak ke.. Ayu cmne

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehsan dan iffa bersama gak akhirnya
      dalam novel ayu gila
      dalam drama tak tahu lagi

      Delete
    2. tertanya2 ....
      mcmmn rancangn ayu dgn memerangkap ehsan dengan cara "tangkap basah" tu gagal ye ??
      ada sesiapa tahu ??

      sampai ke tahap bgt sekali .. ayu nk merampas ehsan dr iffa

      Delete
  2. Camne diorang berbaik semula stelah terjadi perkara antara ayu dgn ehsan tu

    ReplyDelete
  3. Huh... betul ke ending cerita macam gini. So sedih....

    ReplyDelete
  4. Betul ke Jenny buat gitu kat boss dia....? Atau si Ayu gedik berangan......
    Stress betul lah......Macam seram dan sedih nak tengok episode besok!!!
    Tolooooong lah itu cuma khayalan aje.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasa macam betul.jenny kan terdesak nak bayar duit along.
      walaupun rasa bersalah,dia terpaksa buat.

      Delete

senang je nak komen.pastikan ada nama ye