join admya di FB

Saya sebenarnya isteri dia episode 8


 review episode 8 





Firash berasa sedih bila dapat  tahu Syaf perlu bertukar tempat kerja.Pelbagai andaian dibuat Firash.Syaf pula risau dan serba salah nak minta izin.Mama pula curi-curi dengar di luar pintu.Ternyata Firash tak mengizinkan.Jadi Syaf pun buat muka sedih ...

oo jadi maksudnya itu hari terakhir saya kerja la.



Firash yang pada mulanya nak pratikal di syarikat di Kl akhirnya berubah fikiran bila mendapati syarikat itu adalah milik papanya.
Chad terkejut bila Fikri mengatakan dia menikam sahabatnya karibnya sendiri. Mama Rania cuba menghasut Rania untuk menggoda Firash.




Akhirnya, Firash mengizinkan Syaf bekerja di Trengganu dan pada masa yang sama, Chad sendiri telah memohon praktikal di Terengganu jugak. Sengaja  terlupa cari rumah sewa-dengan alasan utk tinggal bersama Syaf.Siap minta mama telefon Syaf lagi.
Terkejut Syaf bila mama call nak Firash tinggal bersamanya.



 Kesian syaf.Sampai tersedak Syaf bila kawannya bertanya tentang kehandsome man Firash.



Firash tak sangka dia akan tidur dengan beralaskan tikar. Bila dia jenguk kat bilik Syaf, dia nampak Syaf tido atas tilam.Apa lagi..anak orang kaya yang manja ni pun jealous dan dia pun dengan sengaja tido sebantal dengan Syaf. Mana tahan selama ni tido atas tilam empuk,tetiba kena tido atas tikar.Apa class..




Syaf terkejut bila Firash berterus terang tentang kejadian tido sebantal..Cuak betul Syaf. Firash memang sengaja nak kenakan Syaf.

Tak nak tahu ke terima kasih untuk apa

Terima kasih untuk apa?



Di pejabat,terus bersambung kejutannya. Firash tak sangka Haqimi adalah bosnya.Bukan main gembira lagi Chad bila Haqimi kata dia tak diletakkan bawah seliaannya. Tersenyum Firash bila dapat tahu Syaf adalah pegawai seliaannya.




 Lagu:
 Pocklet band -Tak pernah kau sadari
pocket band- cinta untuk mu










credit: as tagged

Comments

  1. Cam makin best je episod 8 ni... ^.^

    ReplyDelete
  2. Cter ni mmg makin best

    ReplyDelete
  3. wahhh mcm best aje..minggu ni minggu terrakhir tgok...sedih woooo:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaps akak sambung kat uitm huhu...ada tv tak kat sana haha... :) nak sangat tengok tau..akak kalau boleh bagi lah link utk kitaorg download drama ni ya :)

      Delete
  4. O belum ada link downloadnya..xsabar nk thk smbgn nya..best..tq fara..

    ReplyDelete
  5. best sgt..frash da mula sukakan syaf..tp uma yg syaf duduk kpe 2 tgkat..rsanya uma biasa je..

    ReplyDelete

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq