Monday, May 20, 2013

Saya Sebenarnya Isteri Dia episode 7



Assalammualaikum,
update download
Layan dulu sinopsis ep 7 SSID,

Haqimy mengajak Syaf ke kebun durian.Mereka pergi bersama-sama adik Haqimy Imah. Di kebun, Syaf digigit pacat. Haqimy cuba membantu,namun kebetulan Firash tiba. Firash naik marah kerana menyangka Haqimy ingin ambil kesempatan terhadap Syaf.Dia yang bengang lalu menumbuk Qimy. Firash dengan segera bawa Syaf berlalu dari situ lalu.Di pertengahan jalan,Firash berhenti dan mengubati Syaf. Tok wan mula syak sesuatu tentang Syaf.Akhirnya Mama Firash beterus terang tentang hubungan Syaf dan Firash.Sementara ibu Qimy mula berkenan pada Syaf sebagai menantu. Pulang dari kampung,Syaf mendapat pertukaran kerja di Terengganu.






credit: as tagged

download ep 7 hotfile


10 comments:

  1. xsbr nk tgk setiap episod...tp bc nvl dia lg best =)

    ReplyDelete
  2. tadi x dpt tgok citer ni kt tv. akak biler nk upload citer ni. x sabar dh.. please... ;-)

    ReplyDelete
  3. tadi x dpt nk tgk awl2 bb solat jemaah ngn keluarga..jdi nk tgk yg awl2 tu..

    ReplyDelete
  4. eh.. tapi kan ape kesudahan episod sebelom ni ? Yg tokwan dia muncul depan pintu bilik syaf tu ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. habis kat situ je..takde kesudahan

      Delete
  5. episode 7-knp tok wan kata syaf dh tak dara? diorang bukan bt apa2 pn lg kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. dorg mmg da terlanjur..klu bc novel msa farish tgkap firash n syaf mmg keadaan yg x spatutnya..ad tompakan darah kecil ats katil..tu bmakna dorg da trlanjur.mgkin sb tak pgnant je sb tu dorg ingt dorg x wt pape..

      Delete
  6. Nak dload ep 7...kenapa xboleh?

    ReplyDelete
  7. X boleh download....satu episod ni aje yg belom download...plz help....

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi memberi komen.please letak nama-jangan pilih anonymous.yang tiada id pilih name/url pastu letak nama.selepas ini jika masih ramai pilih anonymous, admin terpaksa kunci balik ruangan komen ini.Sila beri kerjasama ye.