Wednesday, May 22, 2013

Filem Cindrella Fizo Omar dan Nelydia Senrose berganding lagi





Assalammualaikum,

update- tayangan raya 10/8/14 9 malam tv3

Filem terbaru arahan Ahmad Idham berjudul Cinderella.Cinderella akan menyaksikan gandingan Nelydia dan Fizo Omar sebagai pasangan kekasih.

Sinopsis:

Nurul seorang anak tiri yang tinggal di kampung ditangkap basah dengan lelaki yang tidak dikenali lalu di bawa ke bandar. Bermula titik perubahan hidup Nurul apabila berkahwin dengan Salman. Mampukah Nurul bertahan di kala Salman membencinya?

Hai..mandi kolam pakai tuxedo ke?







7 comments:

  1. tentu best...xsbar la tgu gandingan fizo dan nelly

    ReplyDelete
  2. ini citer drama cinderella versi filem, dulu idham heronya sekarang pengarahnya.

    ReplyDelete
  3. wahhh cam best je filem ni....=)

    ReplyDelete
  4. bila cerita ni nak keluar..saya cari dalam internet tak ad pun...

    ReplyDelete
  5. haha...aku cari dari semalam sampai harini x jumpa2 lagi cita ni..bila la nak keluar dalam internet ni..aduhhh

    ReplyDelete
  6. filem ni dah keluar panggung.internet je takde.
    heran gak.

    ReplyDelete
  7. cerite ni betul" sedih sangat saye ngan kawan" kat lombok terharu tengok cerite cinderella ni

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq