join admya di FB

Saya sebenarnya isteri dia episode 4




Update: ep 4

Firash dan Syaf masing-masing masih lagi ego. Firash tertanya-tanya siapa yang Syaf sms.Ingin saja dia tanya Syaf,tapi tak terluah.Dia mesej Mie kut,hatinya berkata.Nak tanya Mie, takut pulak dia tanya bukan-bukan.
Tetiba pintu Syaf terbuka,terkejut Firash. Syaf mula syak sesuatu-Dia nak masuk bilik aku ke?Takkan kut!

Mama suruh syaf pergi kejutkan Chad.Ketika nak kejutkan Firash,Syaf terbayang wajah Farish. Chad marah- aku Firash Arshad bukan Farish.



Pn Farizah menyuruh  Syaf dan Firash pergi shopping barang dapur. Terbeliak mata Firash melihat Syaf yang memakai baju serba hitam.




Kau ni takde baju lain ke nak pakai?,tanya Firash.
Ada,kenapa?jawab Syaf
 Chad:Macam budak gothik aku tengok
Syaf: Gothik?
Chad: Kau tak tahu gothik tu apa ke?
Syaf : Aku tahulah
Chad: Kalau tahu,kenapa pakai serba hitam,macam berkabung aku tengok.
Geram Syaf bila mendengar kata-kata Syaf.Macam dia bagus sangat.Rambut pun macam pacak-pacak durian.

Syaf tak larat nak tolak troli yang penuh.Lagi Chad mengusik Syaf.
Chad: Kau tak makan nasi ke?
Syaf: hah?
Chad: Ish..pekak betul.

Tetiba Syaf terperasan sesuatu. Fara?ye Fara,macam mana dia ada boleh kat sini.Habisla kalau dia nampak aku dengan Firash.

Tetiba Syaf terlanggar Mie.Terkejut Syaf. Mie cuba nak ngorat Syaf. 
Mie: erm Syaf,nanti jangan lupa call saya ye

Firash yang menunggu Syaf menahan geram

Comments

  1. tnggal sehari je lagi,tak sbarnya

    ReplyDelete
  2. xsbar tgu jmaat..syok nyerr cter nie

    ReplyDelete
  3. Dah tengok sweet lah wehh cerita niehhh apsal erkk tv3 x siarkan jah cerita niehh setiap hari ...memang menguji kesabaran penonton lah wehhh ...hehe x pa2 syaf&rash memang sweet couple ...izuue islam&tiz zaqyah memang secocok lahh wehh

    ReplyDelete
  4. Mmg best... Tak sabar nak tgok episod seterusnya.

    ReplyDelete
  5. rndunya ngan ssid,dngar2 juma'at nie takda tyang.Trpaksalah tnggu sminggu lg,

    ReplyDelete
  6. sepatutnya NADIYA NISAA jadi heroin drama ni baru best giler kan NADIYA NISAA HEROIN PALING HEBAT @ BERBAKAT @ PALING CANTIK JELITA SEKALI KAT MALAYSIA........

    ReplyDelete

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq