Pemenang Komen Terbanyak Admya@blogspot 1



Assalammualaikum, 
Sebagai menghargai korang sebagai peminat@follower@pengunjung setia admya@blogspot.Admya ada sediakan hadiah istimewa untuk sape yang paling banyak komen di blog admya@blogspot.

Jadi pemenang bertuah untuk pusingan pertama adalah viera.
Diharap dik viera dapat memberi nama penuh dan alamat pada inbox fb admya@blogspot untuk dikirimkan hadiahnya.
Buat masa ni,hanya pemenang pertama je akan menerima hadiah.

Pada sesiapa yang nak hadiah,teruskan bersama admya dan banyak-banyak komen ye,mana tahu  akan datang giliran anda pula.
Akan datang -tengah duk fikir nak bagi insentif tunai..
So, sokongan anda amat diperlukan untuk meningkatkan lagi jumlah dan nilai hadiah.hehe.

Comments

  1. alamak sis fara..sy xde fb la..bleh ntar dekat email x?

    ReplyDelete

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...