Sunday, March 3, 2013

Pemenang Komen Terbanyak Admya@blogspot 1



Assalammualaikum, 
Sebagai menghargai korang sebagai peminat@follower@pengunjung setia admya@blogspot.Admya ada sediakan hadiah istimewa untuk sape yang paling banyak komen di blog admya@blogspot.

Jadi pemenang bertuah untuk pusingan pertama adalah viera.
Diharap dik viera dapat memberi nama penuh dan alamat pada inbox fb admya@blogspot untuk dikirimkan hadiahnya.
Buat masa ni,hanya pemenang pertama je akan menerima hadiah.

Pada sesiapa yang nak hadiah,teruskan bersama admya dan banyak-banyak komen ye,mana tahu  akan datang giliran anda pula.
Akan datang -tengah duk fikir nak bagi insentif tunai..
So, sokongan anda amat diperlukan untuk meningkatkan lagi jumlah dan nilai hadiah.hehe.

3 comments:

  1. alamak sis fara..sy xde fb la..bleh ntar dekat email x?

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq