Saturday, March 23, 2013

Episode akhir Sehangat Asmara



Assalammualaikum semua,

Update : download link


Tinggal beberapa episode je lagi Sehangat Asmara akan sampai ke penghujung. Macam biasa,pembaca novel pastinya sudah tahu apa kesudahannya. Namun,mungkin berlaku kejutan macam  drama Adam dan Hawa.Pastinya nak tahu bagaimana endingnya bukan. Apa-apa pun layan  dulu sinopsis minggu akhir dan gambar-gambar  ending Sehangat Asmara.




Zainal melamar Kay buat kali kedua.Mereka kembali bersatu.Namun, di hati Kamilia masih kuat untuk mengetahui sebab mengapa Zainal meninggalkan dahulu.Namun,Zainal hanya meminta maaf dan tidak akan mengulanginya lagi.Namun,kebenaran terungkai jua. 




Yanie,adik Nal membongkar kisah 8 tahun dahulu.Rupanya,ayahnya sendiri adalah punca mengapa Zainal meninggalkannya. Ayah Kay menggunakan kuasanya untuk mengugut keluarga Zainal.Zainal mengalah demi adik-adiknya yang perlu meneruskan pelajaran. Di saat itu juga,ayah Zainal meninggal dunia. Zainal terpaksa memikul tanggungjawab menjaga keluarganya. 




Kay seperti tidak percaya yang ayahnya adalah punca perpisahannya dengan Zainal.  Apatah lagi dengan apa yang terpaksa dilalui Zainal dan Yani.
Kay mencari ayahnya untuk mendapatkan penjelasan.

Ayah Kay memohon maaf pada Kay atas perbuatannya.Dia menyesal,dan dia jugalah yang merancang pendedahan Misha dalam majalah dengan harapan Zainal akan mencari Misha.

Kay begitu marah pada ayahnya yang tega membuat anaknya sendiri menderita. Namun,Zainal memarahi Kay kerana memarahi ayahnya.Bagi Nal,semuanya dah berlaku dan perlu dijadikan pengajaran dalam kehidupan.Ayahnya akan tetap menjadi ayahnya,satu kebenaran yang  perlu disedari oleh Kay. Terasa dengan kata-kata Zainal,Kay lari ke rumah mertuanya.
Ketika di rumah mak Nal,emaknya perasan yang Kay sedang hamil.Emak mertuanya memberitahu Zainal.

Zainal cuba memujuk Kay. Terharu dengan pergorbanan Nal,Kay kembali bersama Zainal kerana dia yakin cintanya utuh bersama lelaki yang bernama Zainal Arief.
Kay kini bahagia bersama Misha, suaminya Zainal dan putera sulung mereka yang baru dilahirkan Munir.
Mimie meninggal dunia dalam kemalangan.
Kejutan buat Kay,abang Kay Firdaus muncul di rumah mereka.Keluarga Kay kini bersatu kembali.








macam best je tempat ni




saat-saat menanti kelahiran Munir

Nal azankan baby Munir.




Mak meminta maaf pada Kay.


ending.


Separuh dalam diri you.. ada pada I.. SELALU..

Tamat







9 comments:

  1. Dah nak abis citer ni. tapi dia tayang kat Mustika HD.

    ReplyDelete
  2. dh nk bis dah...hope lps ni ad nvl aisya sofea len tuk didramakan....

    ReplyDelete
  3. Awwww..bestnya ending citer nih....just perasan Nal rasa2nya ada sornag adik aje sebab xpernah plak nampak yg lain2 kecuali yg pompuan tuh, tak gitu admin? Apa2pun suka sgt happy ending citer nih...thumb up! TQ Admin for all the synopsis ....u're awesome n keep it up!

    ReplyDelete
    Replies
    1. youre welcome
      memang dalam drama sehangat asmara-nal ada sorang adik je
      yang lain tak wujud..hehe

      Delete
  4. eh...2 org kan? 1 yg bg majalah tu masa mula2 start dan sorang lg yani?

    ReplyDelete
  5. da akhr ke cter nie?

    ReplyDelete
  6. Cm aner nk download cte SA..nape beberapa episod x boleh download..

    ReplyDelete

senang je nak komen.pastikan ada nama ye